Karlo Zagorac otputovao u tazbinu u Skoplje

Karlo Zagorac, prvi izbačeni ukućanin Velikog brata, ispunio je obecanje dato pred TV kamerama i otputovao u Skoplje kako bi se upoznao sa roditeljima Violete. - Oduševljen sam Karlom i siguran sam da bolji čovek od njega ne postoji ni u Srbiji, niti na celom svetu - kaže Violetin tata

Na ovu ideju beogradski frizer je došao nakon poznanstva s Kiki, sestrom bliznakinjom njegove Viki, koja je prošlog ponedeljka boravila u srpskoj prestonici. Karla smo zatekli u njihovom porodičnom domu, i to u trenucima kada su se porodično „oporavljali“ od noćnog izlaska.
- U Skoplju sam i oduševljen sam taštom i tastom! Evo, neka vam moj tast kaže šta misli - rekao je Zagorac i onda slušalicu ustupio glavi porodice Andonu Ralevom.
- Oduševljen sam Karlom i siguran sam da bolji čovek od njega ne postoji ni u Srbiji, niti na celom svetu. Nisam očekivao da će ovako nešto lepo da se desi i mom detetu i meni, da ću dobiti najboljeg zeta na svetu! - kaže Violetin tata za „Alo!“
- Imam utisak kao da Karla poznajem celog života. Zajedno smo bili u noćnom klubu i ostali smo sve do četiri ujutru - zaključio je gospodin Ralev.
Izvor: Alo!

Коментари