Karlo se zbližio sa Jovanom

Karlo se poslednjih dana zbližio sa Jovanom, koja je bila najbolja Violetina prijateljica u kući. Upitana da li joj to smeta, Violeta je odgovorila: "Nisam ljubomorna, mada sam se iznenadila što su toliko zajedno. Šta je tu je, ali Karlo me voli i tu nema šta da se sumnja", uverena je "Julija" u ljubav svog "Romea".

Dok se Viki i Karlo vole "na daljinu", moguće je da će se u kući dogoditi nova ljubav - između Manuela i Violetine sestre bliznakinje Kristine.
Manuel je glasao da iz Kuće izađe Kristina "da se ne bi zaljubio u kući", misleći na lepu Makedonku, a prethodnih dana oni su veoma bliski i često se "guškaju" (grle), maze i ljube...
Prostodušni Piroćanac ne prestaje da izbacuje "bisere" u kući. Komentarišući poslednje nominacije i odluku gledalaca, Manuel je u razgovoru sa Arsom prokomentarisao: "Ja sam postao tradicija Kuće Velikog Brata, jer sam nekoliko puta zaredom nominovan".
Veliki Brat je ukućanima dao novi zadatak - vežbanje predstave "Romeo i Julija" Radiša je Romeo, a Dragica Julija - kakav par!), a najviše problema sa tekstom imaju Jovana i Kiki.
Radiša ima malih problema sa tačnim izgovorom pojedinih delova, što izaziva salve smeha kod Kristine, Manuela, a i partnerke Dragice.
"Julija" ipak smatra da će "Romeo" savladati tekst jer je vredan i trudi se maksimalno u svakom zadatku.
Kristina je priznala da ne bi volela da glumi Juliju, jer će onda morati ceo tekst da prevodi na makedonski, što joj predstavlja dodatno opterećenje. Manuel joj se pohvalio kako je on sposoban za brzo učenje, što je "razvio još u srednjoj školi učeći na časovima pred samo ispitivanje".
Za to vreme, Jovana plače u dvorištu jer joj je "mozak blokiao" i ne može da savlada tekst, a Karlo joj kaže da je "lepa dok plače" i da je "u suštini vrlo prijatna devojka".
"Ovo je prvi put da si mi uputio takav kompliment", odgovorila mu je Jovana...
Izvor: MTS Mondo

Коментари