Marina Perazić i Viktorija se posvadjale

Marina Perazić je uspela da toliko iznervira Viktoriju da je ova uspela da joj natera suze na oči. Nekadašnje dobre prijateljice posvađale su se tamo gde se žene obično sukobljavaju - u kuhinji.

Rokerki je, valjda, zasmetalo to što Marina u sve namirnice gura prljave prste, umesto da se služi priborom za jelo. Od bezazlene rasprave stigle su do ozbiljnog prepucavanja u koje su uključile i članove svojih porodica.
Marina se silno iznervirala, pa je otišla u sobu da se na miru isplače. U pomoć joj je odmah priteklo dežurno rame za plakanje na farmi, iliti Cakana, koja je tešila hrvatsku pevačicu, objašnjavajući joj da je Viktorija voli, da je nije namerno isprozivala i da
će je bes brzo proći.
Za to vreme, Maja i Topalko su prepričavali Đuri dogodovštine sa snimanja farmerske telenovele, u kojoj igraju ljubavnike i dele mnoge strastvene scene.
- Žao mi je što ne možete da vidite naše kadrove, koji su za „Oskara“ - rekla je Maja. - Toliko smo se uživeli u priču da smo gotovo srušili gazdinu kuću. Topalko me je nekoliko puta tako jako gurnuo na zid da su popadale sve stvari sa komode, stola... Neverovatno je snažan. Ej, on mene, ženu od 48 kilograma, kao od šale digne sa dve ruke i baca me po kući kao šibicu.
I dok se vatrena Nišlijka divila glumačkom umeću svog partnera, pevač „Granda“ je priznao da je jedva podneo snimanje njihove poslednje scene u kojoj je ostavlja i vraća se ucveljenoj ženi Marini.
- Joj, kada sam izašao iz gazdine kuće i čuo je kako na podu plače i doziva moje ime - u meni se sve slomilo. U tom trenutku zaboravio sam da je reč o fikciji, pa sam počeo da vrištim kao da me neko kolje. Reditelji nisu mogli da poveruju koliko to lično shvatam, ali ja sam zaista pomislio da ostavljam svoju ženu. Hteo sam da se vratim i zgrabim je u svoje naručje - rekao je Topalko.
Pojedini farmeri su, inače, iskoristili lepo vreme, sunčajući se i kafenišući ispred kuće. Za to vreme, Marina i Maja, koje su dugo živele u Americi, ubeđivale su Marijanu da je „američki san“ samo iluzija, i da od Srbije nema bolje zemlje za život...

MAJA OTVARA KLUB
Maja je otkrila ukućanima da planira da otvori klub u Beogradu, jer želi da peva u svom lokalu, u kojem će se slušati isključivo strana muzika. Njena koleginica i najveća protivnica na farmi, Viktorija, ozbiljno je rešila da se vrati na muzičku scenu, izjavivši da će po izlasku sa farme ući u studio.

Коментари