Marko Đurovski: Da nema devojku, Sandru bi...

Marko Đurovski je ušao na Farmu sa tajnim zadatkom da se zbliži sa najmlađom učesnicom rijaliti-šoua, Sandrom. U zadatku je uspeo, ali emocije nije mogao da kontroliše...A ni ona.

Tokom izolacije, pred troboj sa Tomom Panterom i novinarom Saletom, Marko je sa "đinđi-rinđi gurom" otkrio da bi se sa misicom "valjao u senu".
"Da nemam devojku, opalio bih malu, majke mi. Bez problema", rekao je Marko svom "učitelju" Tomi.
Toma ga je ohrabrio. "Pa, možeš i ovako", rekao je Toma i dodao: "Ovde kad bi neko nekog opalio, dobio bi premiju!".
S obzirom na to da dok su u izolaciji takmičari ne smeju ni sa kim da komuniciraju osim sa gazdom (u ovom slučaju Đurom), Marko je zamolio Đuru da pozove Sandru da izađe bar na trem kuće da je vidi.
Ni Sandra nije "imuna" na Marka. "Sladak je, duša mala. Ko zna šta bi bilo da nije imao zadatak, da je ušao u kuću normalno", rekla je misica Topalku i Maji.
U međuvremenu, Sandrin "zakoniti muž" Nigor napisao joj je pesmu, ali njih dvoje i dalje ne liče na bračni par.
Cakana joj je u šali rekla: "Dobro, bre, ćerko, kud te udadoh, gde su ti oči? Vidiš šta je maserka rekla Nigoru (dok su bili u hotelu na 'medenom danu') - da puca od snage!".
"Meni treba neko ko mi maksimalno posvećuje pažnju, a moj muž to uopšte ne radi", prihvatila je šalu Sandra.
Cakana je nastavila: "Otkud znaš kakav je van Farme?", a Nigor se nadovezao: "Van farme sam NEFARMALAN".
Izvor: Mondo

Коментари

Анониман каже…
ja bi da se marko smuva sa sandrom markommozes ti to .