Toma Panters: Marinine grudi su cista petica

Frontmen Blek pantersa otkriva kakva je zaista Dragica Radosavljević Cakana, na koji način je Big Mama povredila ruku i zbog čega je Marinu Perazić uhvatio za grudi.

Da li među ženama na Farmi postoji klan kojim upravlja Cakana?
- Čini mi se da je Cakana ubačena da bi pravila haos. Sa njom su od početka Big Mama i Viktorija, a nedavno im se priklonila i Marina, koju su prilično maltretirale. One samo piju kafu i pomalo rade. Cakanu bih izdvojio po lenjosti, jer po čitav dan samo zvoca, puši i pije.

Zbog čega ste jedne večeri uhvatili Marinu Perazić za grudi?
- Svi su bili u fazonu kako ja nemam hrabrosti da uhvatim Marinu za sise. To sam namerno uradio i dokazao da sam hrabriji od svih njih zajedno. Inače, njene grudi su za čistu peticu!

Koja žena na farmi je po vašem ukusu?
- Jedina prava žena tamo je Bebi Dol. Ona je bez konkurencije kraljica za sve ostale, jer je beskrajno šarmantna i prava je lafčina. To što voli malo da popije njena je stvar, jer se tako "leči" od negativne atmosfere na Farmi.

Na koji način je Big Mama povredila ruku?
- Dok smo igrali fudbal, jako me je udarila u rame i momentalno povredila ruku. Ni meni nije bilo dobro od njenog udarca, tako da je ona zeznula ruku na fudbalu, a ne od rada, kako je pričala.

Da li je Topalko zaista veliki švaler?
- Topalko nije švalerčina. On je samo jedna velika naivčina koju sve žene iskorišćavaju onako kako žele.
Izvor: Kurir

Коментари