Toma Panters: Žene na Farmi prljave i aljkave!

Toma kaže da na „Farmi" nije bilo seksa, i da se njegova supruga Živka nije naljutila što je tokom boravka u šouu dirao grudi Marine Perazić.

- Sve je to šou-biznis, moja se Živka ne ljuti što sam malo opipao Marinine grudi. Pa ona je pitala ko sme i ja sam se našao hrabar - rekao je Toma za "Press" kroz smeh, i dodao da su na farmi odnosi katastrofalni.
- Međuljudski odnosi su užasni, a za to je odgovorna namenski ubačena grupa žena predvođena Cakanom. Oko nje su i Big Mama, Viktorija i Marina, koja im se kasnije priključila po sistemu „ako ne možeš da ih pobediš, pridruži im se". Pokušale su i nas muškarce da uvuku u to, ali im nije uspelo. Samo piju kafe! Ne rade ništa! Štroka je oko njih da ne poverujete! Kada vidim kakve su one, nikada se ne bih ni ženio. Na farmi sigurno nije bilo seksa, a Topalka žene obožavaju. U svakom slučaju, moj favorit za pobedu je Nigor - kaže Toma
Toma već u utorak planira da napravi veliko slavlje povodom izlaska sa farme, koje će organizovati na svom splavu „Blek panters".

Коментари

Анониман каже…
tomo ti si car tvoja zena netreba da se ljuti sto si pipao izopacenu samozvanu estradnu pevacicu marinu zena se sama nudila mozda misli da je u pic. parku pa ce joj platiti bruka i sramota