Aca Ilić proslavio godišnjicu braka, Ekrem rasplakao Zoranu

Aleksandar - Aca Ilić proslavio je21. godišnjicu braka sa Biljanom Jeftić, povodom koje je na farmi upriličena svečana večera.

Pre nego što su VIP farmeri počeli da se služe kulinarskim đakonijama (kojima ih „Zadruga“ čašćava isključivo u specijalnim prilikama), Aca im je pročitao ženinu čestitku koja je sve dirnula. Biljanino pismo posebno je raznežilo Jasminu Anu. Ona je konstatovala kako joj se zahvaljujući pismu vratila vera u brak, i da bi mogla ponovo da se uda. Folker Hasan Dudić je odlučio da se našali sa omiljenom farmerkom, pa joj je dobacio da ne bi imao ništa protiv da ga povede do oltara.

I u porodičnom domu Ilić-Jeftić proslavljen je ovaj važan datum bračnog para, koji važi za najidealniji na estradi.
- Bila sam veoma tužna što nismo mogli zajedno da proslavio godišnjicu braka, a primetila sam po Acinim očima da i njemu nije bile svejedno što smo razdvojeni - rekla je za naš list Biljana Jeftić. - Meni je, doduše, bilo lakše jer sam bila okružena dugogodišnjim prijateljima, dok je on slavio u društvu koje tek upoznaje. Sve što sam želela da mu poručim, napisala sam u pismu. Aca zna koliko ga volim, i jedva čekam da ga vidim. Nadoknadićemo propušteno, kada se vrati kući. Pozvaćemo prijatelje i napravićemo feštu za pamćenje.

EKREM RASPLAKAO ZORANU
Ekrem Jevrić rasplakao je Zoranu Pavić, nakon što je pred njom pričao o stvarima koje su dirnule pop pevačicu. I Sanja Stojanović je plakala, priznavši Katarini Živković da joj mnogo nedostaje ćerkica Anastasija, i da jedva čeka da ode kući.

Коментари