Jasmina Ana i Renato Henc duelisti Farme

Farmeri su u duel poslali Jasminu Anu, a publika više ne bi želela da gleda Renata Henca. Pre izbora dueliste, farmeri su Batinoj ćerki Sari čestitali rođendan, a on joj je obećao da se “više nikada neće razdvajati ovako dugo”.

Novi farmer Čeda je otvorio izbor dueliste i svoj štapić Jasmini, kao i Ekrem, Zlata, Jelena...
- Baki je moj najbolji prijatelj. Baki je tu sa nama i nekako mi je prirastao srcu. Nismo te dovoljno upoznali… – bila su “opravdanja” farmera za slanje Jasmine u duel. Sanja i Tina su ipak svoje štapiće dali Bakiju “jer to i onako ništa neće promeniti”.
Cobetu su se noge tresle koliko mu je bilo neprijatno, jer mu je Jasmina kao majka, a Baki kao brat, ali je svoj štapić ipak dao “majci”, kao i Renato iako mu je književnica “otkriće godine”.
- Meni je stvarno žao, ja moram da branim moj stav. Da sam neke stvari znao Jasmina ne bi bila sluga – rekao je gazda i Jasmini dao svoj štapić.
- Očekivala sam da ću u duel, jer Baki mnoge poznaje i od ranije – bio je njen komentar.
Nakon toga, Ognjen im je saopštio da su opet bili loši policajci jer nisu otkrili da je Ekrem bio na tajnom zadatku – da Bakija nauči engleski. VIP seljaci su mislili da je to gazda Marijan i da mu je zadatak bio da krade stvari po kući. (Scandal)

Коментари