Peja, Zlata i Hasanom Dudićem duelisti Farme

Zato što nije prikupio dovoljan broj viklera, ali i zbog toga što su ga ostali farmeri provalili da je na tajnom zadatku, Peja direktno nominovan i u nedelju će odmeravati snage zajedno sa bivšom suprugom Zlatom i Hasanom Dudićem koji je dobio najmanje glasova publike.

U trećoj nedelji rijalitija, VIP farmeri su spremali predstavu, proslavljali godišnjicu, malo se svađali i, tradicionalno, birali dueliste.

Farmeri su ove nedelji teška srca bacali štapiće preko stola jer se među slugama nalaze "najbolji farmer“ Bane i glavna kuvarica Zlata. Ipak dva iznenađenja su pretekla tradiciju – gazda je nominovan za izbacivanje, a Bata Zdravković je "zatražio reč“.

"Smatram da smo Marjan i ja do sada imali korektan odnos. Bez obzira na to kako će se naš sukog (oko kofe vode) protumačiti i ko je kriv, dajem sebi za pravo da se izvinim Marjanu i svima koje sam doveo u neprijatnu situaciju. Na kraju bih želeo da se izvinim auditorijumu. Sad kada su se strasti smirile...trebalo je da drugačije odreagujem kad je Marjan naleteo na mene i krivicu za ovaj incident preuzimam na sebe“, pročitao je Bata pismo koje je napisao.

"Kanta oko koje je bio spor nije moja, ali sam je dao devojkama da je koriste. Gospodin Zdravković je uzeo kantu, a onda nije bila ni moja ni njegova, ja ću ga i dalje oslovljavati sa gdin Zdravković“, odgovorio je Marjan Rističević.

Tada je krenulo biranje duelista – krenulo je lako jer su svi želeli da ispoštuju Zlatinu želju da ide kući, a na kraju i neočekivano. Farmeri su ispoštovali "gazdaricu", a onda je publika rešila da joj pomogne da kući krene iz "poznatog okruženja“ i pošalje joj još jednog bivšeg muža u štalu.

"Srećna sam ovo je moja želja, puno smo polemisali pričali ovih dana“, zaplakala je Zlata. „Teško mi je, navikla sam na ove ljude...svi su divni, malo mi je žao...niko me nije povredio, izvinite ako sam nekoga povredila“, plakala je pevačica i dalje, ali ne zadugo. Ubrzo su usledeli gromoglasan aplauz i salve smeha kada je saopšteno ime trećeg farmera koji ide u duel, odnosno troboj.

Коментари

Анониман каже…
SVAKA CAST BATO!POKAZAO SI SVOJU KULTURU I KILIKO SI VELIK COVEK TIME STO SI SE IZVINIO!SVAKA CAST!