Big Mama gazdarica Farme

Prošlonedeljna "služavka" Svetlana Tanasić, Big Mama, zahvaljujući oproštajnom pismu druge izbačene farmerke Slavice Tripunović Dajane, postala je Gazdarica imanja i dobila nekoliko privilegija - spavanje u zasebnoj kući, "poštedu" od kućnih poslova, šansu da natera ostale da rade i od njih napravi sluge

Ipak, Big Mama je rešila da neće "sedeti i piti kafu". Radiće, ali je odmah nakon "postavljanja na funkciju" postavila i par pravila: "Određivaću ko kuva, ko pomaže i nema prenemaganja". Naravno, prosta komanda naišla je na neodobravanje čim je izrečena: "Viktorija kuva, Olja pomaže". "Neću da mi iko asistira. Previše sam vešta u kuhinji i dosta mi je tih asistiranja", rekla je nekadašnja rokerka, nakon čega je Ceca ustala od stola i rekla "Nemoj da mi podmećeš nogu prvi dan. Glasaću za tebe jednog dana da budeš Gazda, a onda ti se smejati".
Na izbor ovonedeljnog "Gazde" stiglo je dosta komentara. Dok je Boško bio zadovoljan Dajaninim izborom ("trebalo bi samo žene da dovede u red"), Cakana nije bila oduševljena, ali nije želela da "otkriva svoje razloge".
"Mislim da će Big Mama sad pokazati svoje pravo lice", rekla je Cakana koja nije u dobrim odnosima sa Mamom od "jutarnjeg incidenta" od pre dva dana. Dve pevačice sukobile su se odmah nakon buđenja kada je Cakana prebacila Svetlani da se ne smeje i da je "uvek namrštena".
"Pusti me ženo, tek sam ustala", rekla je "Mama" na šta joj je Cakana rekla da je bezobrazna i da "tako više neće smeti da razgovara sa njom".
Svetlana je nakon čitanja pisma počela sa izdavanjem prvih "naredbi": "Čisti brzo sto, Viktorija počisti ovo...", što se mnogima nije dopalo. Ipak, svi su pomogli jer su popovi dolazili da osveštaju kuću. Neki su pokušali da ulagivanjem i osvoje Gazdaricine simpatije: "Jel mogu ja da se brinem o tvom stajlingu za vreme tvog diktatorskog mandata?", pitala je Olja i dodala da bi bilo lepo da "bude pošteđena" jer joj ona ipak lakira nokte i pije kafu sa njom...
Za razliku od prošlonedeljnog biranja, tačnije dobrovoljnog prijavljivanja Big Mame i Tome "Pantera" da budu sluge, videćemo da li će se farmeri utrkivati za mesto onih koji će se na kraju nedelje potencijalno naći u duelu za ispadanje.
(Mondo)

Коментари