Boško i Viktorija nove sluge

Nova gazdarica Farme Big Mama nije imala šansu da "pokaže moć" jer su se, kao i prošle nedelje, Farmeri sami prijavili za "spavanje u štali" - Boško i Viktorija su nove sluge!

Boško je rekao da se prijavio da bude sluga kako bi lakše dobio priliku da bude nominovan za duel i samim tim lakše izašao sa farme.
"Želeo sam da pokažem da i ljudi kao što sam ja, koji se bave politikom i vode neku opštinu ili grad, takođe umeju da rade sve one teške poslove i da ne prezaju od toga. Mislim da sam svoju misiju ispunio i da mogu da odem. Prošle nedelje sam bio gazda, ove nedelje želim da budem sluga, a ako nekim slučajem ostanem eto biću i farmer", rekao je Boško.
Odluku da bude dobrovoljac Viktorija je obrazložila time da je želela da olakša Big Mami u odabiru sluga, ali i da na kraju nedelje, kada se bira duelista, vidi "koliko je vole ostali farmeri".
Na kraju, za fer igru i dobro odrađen posao kada je "biranje" sluga u pitanju, "fensi" seljaci dobili su ono za čim su kukali nedelju dana - meso! Jagnjeće i praseće! Proslava će biti održana u kafiću Đanija Ćurčića "Štala"!

Коментари