Olja Crnogorac traži muža!

Olja Crnogorac u četvrtak ujutro na Farmi, uz jutarnju kaficu, ćaskala je o muškarcima sa Marinom Perazić, koja iza sebe ima veliko iskustvo kada je reč o jačem polu. Olja je, kaže, sada je stadijumu kada više ne veruje u bajke...

"Strah me je da ulazim u nešto što znam da neće trajati zauvek. Ja želim da kad se ON vrati kući da ga čekam nasmejana, sređena, da i on bude nasmejan, a ne da mu bude muka kad me vidi", rekla je Olja.
Marina je pokušala da je razuveri i da joj pokaže da je najbitnije kako se ona bude ponašala u eventualnom budućem braku.
"Ja sam prošla kroz to i mogu ti reći da sam bogatija za jedno iskustvo i da sam zadovoljna kako sam se ponašala. Želela sam to, ušla sam u to, bila sam potpuno u svemu tome i bila sam predana 100 odsto. To je bilo pošteno", rekla joj je nekadašnja pevačica grupe Denis&Denis i seks-simbol ex-YU osamdesetih godina.
"Nađeš nekog sa kim će ti biti lepo pet godina, pa onda budeš sama, pa nađeš nekog drugog sa kojim ćeš biti 10 godina...", pokušavala je Marina da trgne Olju, očigledno razočaranu u ljubav.
Olja je na to rekla da je sve to u redu i lepo, ali da očekuje da i druga strana bude poštena i maksimalno predana.
"Znam da će kroz pet godina, kad mu budem predložila da idemo u bioskop, on reći: 'Idi sa drugaricom, gledam utakmicu'. Ne verujem više u bajke", razočarano je konstatovala Olja, verovatno ni sama ne shvatajući koliko je u pravu, jer - C'est la vie!.

Inače, atmosfera na Farmi je vrlo radna i zvezde se apsolutno ne ponašaju kao takve. Svi učestvuju u poslovima, a kod žena prednjače Svetlana Tanasić-Big Mama i Dragica Radosavljević-Cakana. Big Mama leti po kući, mesi, pere, čisti, isto kao i Cakana. Njih dve među poslednjima ležu i prve ustaju.
I ostale žene su vrlo vredne, baš kao i muškarci. Igor Lazić-Nigor i "Nikola 357" su u sredu kasno uveče pravili, hm, neku vrstu tuša, a Zoran Radojković-Pile u četvrtak ujutro učestvovao je u pravljenju ručka, a "lajt motiv" u šerpi su - paprike.
(Mondo)

Коментари