Sa Farme izbacena Ana Nikolić (VIDEO)!

Ana Nikolić prekršila je najstrože pravilo Farme da farmeri ne smeju da napuste ograđeni prostor farme. Sankcija za ovaj prekršaj je automatska diskvalifikacija.

Na diskvalifikaciju, neki su negovodali mišljenjem da joj treba pružiti još jednu sansu. Pravila su jasna, svi farmeri su pre ulaska u kuću bili obavešteni o svim pravilima i ona se moraju postovati.
"Nije fer to što sam izbačena, ne ide mi se", rekla je pevačica, koja se potom pozdravila sa svim. Saša Ćurčić, koji joj je veče pre "incidenta", poklonio donji veš, dugo ju je grlio i teško mu je palo što ona odlazi. "Vezao sam se za nju", procedio je bivši fudbaler.
"Iznenađen sam. Devojka je super, zrači...Video sam u Ani neku inspiraciju, mogućnost za neku seosku romansicu. Malo sam utučen, ali prebrodiću. Meni za učešće u ovom i u životu treba neki motiv. Ja sam čovek od emocija, živim od ljubavi i ovo je me pogodilo", rekao je Đani.
Maja Nikolić je koleginici rekla da poruči njenom bivšem mužu da ga obožava, a da sadašnjeg voli najviše na svetu, a Olja Crnogorac je zamolila Anu da joj "nađe dečka kad izađe".
"Bila sam super dobra, ne znate vi kako sam incidentna", rekla je Ana Nikolić kroz smeh i dodala: "Sad imate veće šanse da osvojite 100.000 evra".
"Nije fer to što sam izbačena, ne ide mi se", rekla je pevačica, koja se potom pozdravila sa svim. Saša Ćurčić, koji joj je veče pre "incidenta", poklonio donji veš, dugo ju je grlio i teško mu je palo što ona odlazi. "Vezao sam se za nju", procedio je bivši fudbaler.



Kada je izašla sa imanja, rekla je da je u kuću ušla da se malo zeza, a da se svi ostali takmiče.
"Ja sam bila ja i to mi je zamereno. Ja se ne foliram, kad mi se spava, ja spavam, kad mi se radi, ja radim. To što jedan dan nisam radila, svi su mi zamerili, a na kraju sam ja najviše radila. A oni su me proglasili za neradnicu. Ipak, svi su mi unutra ok, neke poznajem od ranije, sa nekima se družim. Pozitivno me je iznenadila Maja Nikolić koja je super", rekla je Ana Nikolić.
Pevačica je dobrano iznervirala ostale takmičare u ponedeljak, jer dok su svi rintali, ona je spavala. Nezadovoljstvo joj je preneo Gazda Boško.
Na Farmi je ostalo 16 poznatih. U subotu će neko da se pridruži Ani Nikolić. U duelu će biti neko od dvoje sluga - Svetlana Tanasić-Big Mama ili Toma Jovanović "Black Panters", ako i jedan od ukućana koji bude dobio najmanje glasova gledalaca.
Gledaoci ne mogu da glasaju za Gazda Boška (gradonačelnika Zaječara Boška Ničića) i za sluge - Tomu i "Big Mamu".

Коментари