Seksi Sandra: Lik i delo

Iako je njen profil "obećavao", Sexy Sandra Valterović se brzo našla u "senci" drugih devojaka. Da su ljubavne priče, afere, raskidi i mogući "trouglovi" skrenuli pažnju sa nje na kratko - jesu, ali Sandra polako dolazi do izražaja.

Svojim ponašanjem, spavanjem i masiranjem sa Manuelom, ali i izjavama.
Pogotovo onim koje se tiču ovonedeljnog zadatka - "Upoznaj druge kao i sebe". U razgovoru sa Sandrom, Nikola je pokušao upravo to - da je upozna.
"Volim starije muškarce, mogu da budem sa nekim ko ima 30, 35 godina. Važno mi je šta ima u glavi, da nema pileći mozak i da bude zreliji od mene", rekla je Sexy i dodala da "ako muškarac nije zreo, mogu da ga vozikam kako hoću".
A, da nije sve "tako jednostavno", govori i činjenica da Sandra voli i žene.
"Volim lepe žene, mogu i da se poljubim sa njima, ali nisam lezbejka. Crnke su mi lepše ribe, retko koja plavuša može da mi bude lepa, sve su skoro na isti kalup. Ali, opet, to je stvar ukusa, nekome su lepše plavuše, bože moj".
exy je dodala da sama nikada nije probala da "pređe u plavuše" - "Ni da mi Saša Popović kaže!".
Ukoliko želite, kao i Nikola, da je bolje upoznate, znajte da se, iako voli starije (bila u vezi sa "jednim od 40"), poljubila sa "mladim" Manuelom ispod jorgana (bar tako kaže Karlo), da je oduševljavaju sitni pokloni i "neke igračke"...i da ne pije pivo...a evo i zašto:
Dok su se upoznavali Nikola i Sexy, imali smo prilike da saznamo i šta joj nedostaje u Kući Velikog Brata":
"Ja sam navikla na neke druge ljude, na fensi drugarice…ali ovde svi moramo da se prilagodimo jedni drugima"...
... u pozadini su se čuli Radiša i Maneul koji pevaju: "Što si vino, što si žene tako rano ostavio, mlad si da ti život vene, ne daj se generacijo!"
(Mondo)

Коментари