Arsa plakao za Danicom!

Nakon odlaska Danice, bilo je primetno da Arsa nije svoj. Izašao je u dvorište Kuće da bi se osamio, i pored toga što su stanari pokušali da ga uteše, on ih nije primećivao. Tek kasnije u spavaćoj sobi, Arsa je otkrio emocije i zaplakao.

Slušali su ga Manuel, Dragica i Admir.
"Žao mi je što je izašla. Sa njom sam bio blizak i navikao sam na nju...Ja sam kriv za sve", zaplakao je Vladimir.
"Drugi su je zamrzeli zbog mene. Ja sam ulazio u konflikte i nju su zbog toga zamrzeli", bio je iskren taksista i DJ iz Užica. Ostali su tiho ćutali i slušali ga.
"Nemoj sad da napraviš neku glupost i izađeš", rekla je zabrinuto Dragica.
"Neću to učiniti, sam sam ušao, sam ću i izaći, ali me boli da izađem pred sve ukućane i da znam da je neko glasao za nju. Neću promeniti svoje ponašanje prema njima, ali neće mi biti lako", rekao je Arsa, a onda ponovo zaplakao.
"Nedostaje mi Danica, nisam ja od kamena".

Коментари