Jahanje na Farmi

Novi zadatak za Farmere - čas jahanja * Maja je otkrila nekoliko detalja iz svoje "mračne" prošlosti * "Farma" ce umesto dva i po meseca trajati "malo više", do 26. decembra

Mentor Proka stavio je pred farmere jedan lak zadatak - jahanje. Dok su se pojedini seljaci vešto ili nevešto penjali i silazilli sa konja, Toma je bežao.
"Da je slon, možda bi seo", vikao je Toma dok je trčao ka ogradi. "Sanjao sam mrtvake noćas Proko", objašnjavao je Toma razloge zbog kojih se neće popeti na konja. "Zovu me i kažu 'Hajde Tomo da sviramo', to ne sluti na dobro!", smejao se Panters.
Kada su svi ostali "laganim kasom" završili čas, vratili su se u kuću gde je umalo ponovo izbila svađa. Umalo, da Maja nije otkrila neke stvari iz svoje prošlosti.
Maja i Marina raspravljale su se oko "relacije" psihijatar, neuropsihijatar, tačnije kod koga bi koja od njih trebalo da ode nakon izlaska sa Farme, i dok joj je Marina objašnjavala razliku Maja je rekla: "Ja nisam išla ni kod jednog od njih, samo kod psihologa".
Tada je objasnila i zašto.
"Bila sam treći razred srednje škole i moj menadžer mene pošalje u Nemačku da pevam i to samo sa pasošem. Bez vize! Šta sam ja znala kako to funkcioniše i tamo me uhapse i odvedu u zatvor".
Ostale farmerke su se ućutale i zagledale u nju, a Maja je nastavila.
"U ono vreme nije bilo letova da te vrate nazad u zemlju tek tako...nisu znali šta će sa mnom i strpali su me u ženski zatvor. Bila sam tamo dva dana, a nakon toga sam iz nekog razloga počela da jedem samo čokoladu. Šest meseci ništa drugo nisam jela i onda su me poslali kod psihologa".
Psiholog bi možda problematičnijim farmerima uskoro mogao i da bude potreban...pogotovo onima koji su nekoliko puta do sada poželeli da izađu - Viktoriji, Topalku i, naravno, Maji.
Najzad, MONDO je objavio da će zabava na imanju u Lisovićima trajati do 26. decembra! Iako je šou trebalo da traje dva i po meseca, biće produžen na tri i "kusur".

Коментари