Karlo Zagorac kritikovao sve stanare Velikog brata

Karlo nije mogao da izdrži pa je ponesen iskustvom koje je poneo sa one strane, tokom odsustva iz Kuce Velikog brata, mnogim ukućanima zamerio. U toj situaciji nije poštedeo ni devojku Viki.

- Ti si velika alapača - rekao je Karlo, na šta se Viki nasmejala:
- Pa dobro, ja ću to da probam da promenim, ali samo da znaš da sam takva i u spoljnom svetu - rekla je Viki.
Karlo nije štedeo ni Tanju, kojoj je rekao da je upućen u njenu taktiku.
- Meni je jasno da ti igraš igru, provalio sam te! - rekao je Karlo, a Tanja je zbunjeno izustila da joj je drago što je upućen, a na njenom licu se moglo videti da je uplašena.
Iako je pre „Velikog brata” bio dobar prijatelj s Dragicom, Karlo u kući ne želi ni da je pogleda.
- Ti mi se uopšte ne sviđaš! - iskren je bio Karlo, na šta je Dragica potpuno poludela, te je počela da ga ogovara na sva usta, te da sve ukućane okreće protiv njega. Blizancima je zamerio da ne brinu o higijeni, a sa Arsom skoro i da ne progovara. Prema Manuelu, s kojim je bio u veoma lošim odnosima, dosta se promenio, ali ga i dalje vređa.
- Pogrešio sam u oceni, ti si dobar čovek. Dobro izgledaš na televiziji, ali si bre mnogo glup! - otvoren je bio Karlo.
Jedine dve osobe koje nisu pretrpele njegove kritike jesu Nikola i Đole, kojima je rekao da su mnogo dobre osobe, preneo je "Alo!".

Коментари