Marina Perazić i Bajaga se voleli

Marina Perazić otkrila je na Farmi ljubavnu tajnu iz svog "prethodnog" života. U razgovoru sa Oljom Crnogorac i Majom Nikolić, Marina je rekla da je bila u vezi sa Bajagom, koji je tada bio član Riblje čorbe i da je njoj posvetio pesmu "Kad hodaš ne zastajkuješ"...

"Bajaga me je stalno terao da pevam. Mi smo tada bili skupa. Ja sam bila poslednja godina studija, a on drugi gitarista Riblje čorbe. I onu pesmu 'Kad hodaš' napisao je za mene i meni je posvetio...Nije potrajalo, jer sam bila u Rijeci, a on u Beogradu...", rekla je nekadašnja pevačica grupe Denis&Denis, a onda je sa Oljom i Majom zapevala "svoju" pesmu.



Marina, koja je bila u braku sa bubnjarom Ivanom Feceom-Firčijem i sa kojim ima dve ćerke - Miu i Lunu, i dalje je predmet požude muškaraca iako sam ima "koju godinu više" i koji "kilogram više".
Tako pojedini farmeri primećuju da Zvezda Granda Milan Topalović-Topalko "trza" na Marinu, iako je u braku. Često je masira, voli da je zagrli, a to najviše smeta Nikoli 357 i novinaru Aleksandru Jovanoviću, koji Topalka osuđuju zbog toga.
(Mondo)

Коментари