Na Farmi bilo seksa

Nikola Hadžinikolić koji je dobrovoljno napustio „Farmu“, otkrio je za „Alo!“ detalje koji se nikada neće videti pred kamerama. On tvrdi da je u tom rijaliti šou bio neposredni očevidac seksualnih odnosa između takmičara, ali ne želi da imenuje aktere.

- Po ugovoru koji sam potpisao, ne smem da otkrivam šta se dešava iza kamera, ali pošto nisam dobio ni dinar jer sam sam izašao, to za mene ne važi. Ono što me je oteralo sa „Farme“ bilo je to što više nisam mogao da gledam šta se radi, a pred kamerama su svi fini i naivni. Kada sam izašao, ljudi su me pitali da li će biti seksa na farmi, a ja znam da ga je bilo, bar dok sam ja bio tamo - kaže Nikola za „Alo!“.
Ne želi da otkriva imena jer, kako kaže, može da bude posledica.
- U onom buretu nisam želeo da se kupam jer je bilo puno sperme. Svačega sam se nagledao i čudi me da neko može tamo da ostane i gleda sve to, a da mu se ne smuči. Otkriću vam i zašto je izbačen Pile. Hteo je da ukroti gej lobi na farmi pa su ga izbacili - tvrdi frontmen grupe 357, ne želeći da objasni na šta konkretno misli.

Коментари