Prva bračna noć na Farmi bez seksa

Farmeri su pili, jeli, veselili se, ali najbolje su prošli glavni akteri svadbe - Nigor i njegova „supruga" Sandra.

Nakon čitanja ovonedeljnih nominacija, mladencima je rečeno da napuste kuću i presele se u mladenački apartman, što je za sve ostale farmere značilo da idu u „rezidenciju" gazdarice Bebi Dol, ali organizatori su rešili da začine stvari. Odvedeni su u ekskluzivni hotel „Kontinental", gde su ih sačekale korpe sa voćem, pregršt balona u obliku srca, šampanjac i najvažnije - kupatilo i čista posteljina!
Međutim, iako im je bio dodeljen bračni krevet, prva bračna noć završila se samo verbalnim upoznavanjem, pa je Nigor ispričao da nosi patike broj 44, bavi se muzikom i navija za Partizan, dok je Sandra otkrila da je završila „Megatrend".
Nigor važi za jednog od favorita jer za mesec dana ni sa kim, osim jednom sa Nikolom 357, nije ušao u konflikt. Vredno je radio, pomagao svima, pojedini mediji su pisali da je donedavno imao ozbiljnih zdravstvenih problema i, što je najvažnije, nikada nije ogovarao svoje sustanare. Iskoristio je „prvu bračnu noć" da konačno otvori dušu.
- Poslednje dve godine živim u haosu. Porodične tragedije... Smrt bliskih osoba... Iznenada i to najgluplje... Ovo što proživljamo na farmi nije ništa, a oni kukaju, bre! „Nemam frizera", bože me sačuvaj, ili kad kažu ujela me buva... - pričao je Nigor, a onda rekao da je navikao na život sa toliko „sustanara" jer je bio u vojsci za vreme rata.
Najsmešniji je ipak bio momenat kada je mlada upitala „svog dragog" da li je bio spreman da se upusti u ovu „seljačku pustolovinu":
- Bio sam spreman za „Farmu", bio sam spreman na brak, a spreman sam i za razvod!
Za to vreme farmeri su posumnjali da mladenci nisu u gazdinoj kući, a Viktorija je nagađala:
- Možda su ih odveli u diskoteku ili bioskop. Da sam se udala, ja bih otišla u bioskop - zaključila je Viktorija.
(Izvor: Press)

Коментари