Sandrin rodjendan i pobuna na Farmi!

Dan zavrsen slavljem u cast Sandrinog rodjendana - stigla torta, jelo i pice, a slavljenica bira muziku * Prethodno je mandat gazdarice Bebi Dol uneo je neverovatne tenzije, a pojedini farmeri su joj otkazali poslušnost.

Iznerviran pristupom Bebi Dol, kojoj se nije dopalo to što on pomaže misici Sandri u ribanju poda u sobi umesto da pomaže muškarcima u tucanju kamena za putić, Topalko je odlučio da više ne radi dok je Bebica Gazdarica.
Uvređen je i ne dozvoljava da se sa njim tako postupa. "Dok je ona Gazdarica ja neću da radim!", poručio je Topalko, koji je zanemario i poslove u štali, što je do sada dobrovoljno radio, pa je u pomoć Bilji i Ljilji uskočio Pile.
U međuvremenu, Viktorija je posle Maje Nikolić našla novu žrtvu. Misica Sandra je u nebranom grožđu, jer ništa što uradi nije po volji Bebi Dol i Viktoriji i uvek joj nađu zamerku. Viktorija je ponovo "trenirala strogoću" na mladoj farmerki, jer je uzela pogrešnu kofu(!?).

Bebi Dol je sa olovkom i papirom u ruci trčkarala od žena do muškaraca, očigledno bez pravog rešenja za novonastale probleme. Nervozna i "ranjiva" nije mogla ni da prihvati šalu novinara Saleta koji je rekao da ima problema sa Topalkom jer se "i ona zaljubiška u njega".
"E, Sale poštedi me tih tipičnih novinarskih fora!", rekla mu je Bebi Dol. To "tipično novinarski" bio je povod za novu varnicu između nje i Saleta.
Posle posete mentora Proke, Bebi Dol je pokušala da izgladi odnose sa Topalkom tako što bi mu posvetila pesmu "Devojka iz grada" i zamolila je Big Mamu da je otpeva. Novinar Sale je na to prokomentarisao da Big Mama ne treba da peva jer je potrešena i da "ovo nije cirkus-šou nego rijaliti-šou".
Gazdarica mu je na to rekla da izađe iz sobe, ako neće da sluša i da je poštedi "tipično novinarskih fora", a Sale je još jednom planuo.
"Nisi ti, bre, direktorka škole da isteruješ iz sobe i deliš ukore! Ja sam bio prvi koji ti je pomagao u svemu i prihvatio te sa svim tvojim manama i vrlinama. Ne diraj mi profesiju, pevaljko! Ja sam poštovan u svojoj profesiji mnogo više nego bilo ko ovde u svom poslu", rekao joj je Sale i potom dodao:
"Od danas ni na mene ne računaj!".
Ali, ni to nije bio kraj uzbudljivog dana na imanju u Barajevu.
Ponovo su se zakačile Cakana i Maja Nikolić. Cakana je izvređala Maju, rekavši joj da je "fukara, neostvarena osoba" i još mnogo toga, a Maja joj je odgovorila da je "ružna baba".
U dnevnom pregledu događaja sa Farme nije emitovan deo kada je Cakana odgurnula Maju, nakon čega je ona zatražila diskvalifikaciju svoje koleginice.
Gazdarica Bebi Dol može da računa na saradnju samo sa čuvarkom imanja, psom Vukicom. Vukica je došla kod nje u gazdinske odaje i zavukla se pod krevet. "Bravo, Vuki, ti si pametnija od mnogih ovde, uključujući i mene", konstatovala je Bebi Dol.
(MTS Mondo)

Коментари