Sukob Cakane i Maje Nikolić na Farmi

Netrpeljivost Cakane i Maje Nikolić u Farmi doživelo je vrhunac u utorak uveče, kada je folk pevačica gurnula pop pevačicu, posle čega je napadnuta vikala u kamere i tražila od producenata da reaguju i izbace Cakanu iz šoua!

"Prema tvrdnjama očevidaca, napad se dogodio nešto posle 23 časa, nakon što se Cakani učinilo da čuje Maju kako je pominje i onda je odgurnula. Istraga je u toku", navodi se u saopštenju policije, dostavljeno MONDU.
Naravno, šalimo se, malo, ali zaista je bilo odgurivanja, posle čega je Maja odjurila do kuće u kojoj stanuje Gazda, odnosno Bebi Dol, naterala je da ustane iz kreveta, a potom su otišli da razgovaraju sa producentima.
"Za fizičko nasilje sankcija je diskvalifikacija!", govorila je Maja kada su se vratili sa razgovora.
Cakana je mirno i ćutke posmatrala sve, a Bebi Dol nije znala kako da reši situaciju. Morala je da zapali cigaretu.
"Majo, ti sve to stavi na papir i potpiši se, pa ćemo da vidimo", rekla joj je Bebi Dol.
Gazdarica se potom vratila u svoju kuću i počela da priča sama sa sobom.
Pitala se kako je dospela u ovu situaciju, jer je mislila (a i ostali su mislili) da će Farma konačno biti organizovanija, "proklela" je Tanju što ju je uopšte odabrala za Gazdu...
Bebica je bila simpatičnija nego ikad!
"Aj-ja-jaj, šta mi je sve ovo trebalo...Ih, bre, Tanja kako si mi uvalila! Nisam stigla ni da jedem, jedva sam oprala nokte...Čekaj, čekaj da vidim ovu vatru. OK, ne smem više drva da stavim, obećala sam, da se ne ugušim ili na zapalim nešto...Jaooj, Dragana, šta to radiš? Ispade mi drvo...Jeboteee, da li je moguće da ne umemo normalno da se ponašamo, pa šta će da kažu ljudi koji nas gledaju!? Amateri, amateri...", govorila je nepovezano Bebica, ali je svakom rečju jasno stavila do znanja da je nezadovoljna i svojim angažmanom i atmosferom na Farmi i ponašanjem ostalih.
"Ako ti se ovo još jednom desi (da bude gazdarica), Dragana, pašćeš travu, majke mi. Nisi normalna. Ne, ozbiljno, pašćeš travu...Preterano, preterano, preterano...Čekaj da vidim ovu vatricu... Imam jednu kofu vode, dobro, ok, bolje jedna, nego nijedna...A kako sad da operem ruke, uh, majku mu...Ne, ne ne gasite mi svetlo sad! Pa, čekajte da nađem sveću", nastavila je Bebi.
Vatra je gorela u gazdinskoj kući, Bebica se borila sa mislima...
(Izvor: Mondo)

Коментари

Анониман каже…
Na reklami TV Pink nema broja na koji se moze glasati za Maju!Ostali su svi tu...zasto?!