Tijana Dapčević izbacena sa Farme

Posle samo pet dana, Tijana je napustila imanje u Barajevu * Na Farmi je u subotu uveče sve u znaku Noći veštica, farmeri su maskirani, a sablasnu atmosferu dopunjavaju bundeve * Primirje na Farmi

U duelu sa Viktorijom, Tijana nije imala šanse. Iako je iskoristila boravak u izolaciji za "štrebanje", Viktorija je "nabubala" sve i trijumfovala je u duelu, a uz glasove gledalaca, odnela je laganu i ubedljivu pobedu.
"Žao mi je što vas ostavljam, ali idem kući", rekla je Tijana posle duela.

Na Farmi je u subotu uveče sve u znaku Noći veštica, farmeri su maskirani, a sablasnu atmosferu dopunjavaju bundeve, jedan od simbola "noći kada se svi plaše".
Prethodnih šest nedelja na Farmi, "veštice" su pokazale svoje pravo lice. Nije prošao dan a da se žene međusobom nisu posvađale, što pojedinačno, što podeljene u grupe, ali izgleda da na ružičastom imanju duvaju drugi vetrovi.
Maja i Cakana, koje su gotovo od početka rijaliti-šoua na "ratnoj nozi", postigle su primirje i to pred širokim auditorijumom.

"Neka bude primirje, za sada, ja sam oprezna. Mislim da je Maja shvatila da ne treba da se svađamo i da treba malo više da radi. Ja sam je pohvalila za prošlu nedelju kada je bila gazdarida. Ja sam njoj prišla i rekla joj: 'Mala, nećemo više da se svađamo' i onda mi se izvinila", rekla je Cakana u direktnom uključenju.
Taman kad smo pomislili da je to to, Maja je odmah uskočila sa malo drugačijim viđenjem.
"Nisam se izvinila! Ja sam tebe poljubila, ali se izvinila nisam, jer preko nekih stvari nisam mogla da pređem. Vaspitana sam da volim i poštujem sve svoje kolegei što se mene tiče - uvek mir".
I Big Mama se pomirila sa Majom. "Hoću da kad izađem sa Farme imam sve vas za prijatelje, ovo traje tri meseca, i ovo mi ništa ne znači. Ne treba da mi se izvinjavaš, ja se tebi izvinjavam za sve", rekla je Maja Big Mami, a potom su se izgrlile i izljubile.
Na Farmi je idila. Dok se ne vrati Viktorija iz izolacije...

Коментари