Admir izbacen iz Velikog brata

Odlukom gledalaca najmanje glasova ove nedelje imali su Đorđe iz Banjaluke i Admir iz Živinica. Ukućani su većinom glasova odlučili da kuću napusti Enisov blizanac, iako je većini bilo teško da se odluče za jednog od dvojice nominovanih.
Karlo, međutim, nije imao nikakvu dilemu. Glasao je za to da ostane Đorđe, jer "Admir ima autoritet nad Enisom", a i u odnosu na Đorđa je "mnogo, mnogo lošiji".
Jovana je takođe glasala za to da Đorđe ostane u kući, jer je "zaljubljena u njega".
Zanimljivo je bilo i kada je Enis, Admirov blizanac ušao u ispovedaonicu. Razmišljao je Enis dobar minut, pre nego što je rekao da u kući treba, naravno, da ostane njegov brat.
Ovo je nova situacija kako za Admira, tako i za Enisa, jer su razdvojeni prvi put u životu!
"Čuvajte mi dobro brata, nemojte da mu nešto fali tamo", poručio je Admir ukućanima.
"Samo nam se jednom desilo da smo bili razdojeni na devet dana kada sam bo na Evropskom prvenstvu u Budimpešti. Ovo nam je jedan od najtežih trenutaka u životu, čak je i Enis hteo da napusti kuću. Ubedio sam ga da ostane. Ovo je, mislim, ipak jedan veliki izazov za nas dvojicu i rekao sam mu da ne misli na mene, jer će mu biti lakše", rekao je Admir po izlasku iz kuće.
Na Karlov komentar da on vlada Enisom, Admir je rekao da to nije istina i da niko nema kontrolu jedan nad drugim. "Uvek se dogovaramo oko svega, sve životne odluke zajedno smo doneli", uzvratio je Admir.
Osim brata, u kući je bio najbliži sa Arsom, sa kojim je, naveo je, imao najviše zajedničkih tačaka, a upitan šta misli o Karlu, odgovorio je: "O njemu ne mislim ništa".
Mondo

Коментари