Cakanina osveta Maji Nikolić

Dragica Radosavljević-Cakana, koja je već dve nedelje gazdarica, odlučila je Maja Nikolić, bude jedan ovonedeljnih slugu na Farmi. Drugi sluga je Đura "Palica", a Cakana je to obrazložila rečima da Farma "ne može da funkcioniše bez tako vrednog čoveka".

Za Maju je rekla da je poslednjih nedelja pokazala da može da bude prava osoba i da je vredna, ali da je izabrala za slugu kako bi joj pomogla da ode kući što žarko želi od početka šoua.
"Bilo mi je teško da se odlučim, čak sam i kod lekara morala da odem", rekla je Cakana, koja je ipak odustala od ideje da za slugu odabere Bebi Dol, za koju je u jednom od uobičajenih ogovaranja rekla da "ništa ne radi".
Međutim, Maji se Cakanina odluka nimalo nije dopala. Tokom igre "Istina ili izazov", na pitanje Tome "Pantera", rekla je: "Da, ovo je osveta! Cakana je zla žena i sad sam se u nju definitivno razočarala. Kad sam ja bila gazdarica nju namerno nisam htela da izaberem".

Tokom igre, Sale je od Maje dobio zadatak da poljubi u nos farmerku koja mu se najviše dopada, a on je odabrao Bebi Dol. "Sa njom mi na pustom ostrvu sigurno ne bi bilo dosadno".
A onda je Maja dovela Tomu u neprijatnu situaciju. Morao je da kaže koja mu se žena u kući najmanje dopada.
"U zaj***ano pitanje...", rekao je Toma, a onda se "izvukao": "Marina! Nekad sam je mnogo voleo, ali sam od Živke (supruge) dobio zabranu da je i dalje volim".
Kao nagradu za glumu u latino sapunici "Između ljubavi i mržnje" farmeri su dobili marijači orkestar i meksičke note. Uz, naravno, uobičajeno "brdo" klope.
Izvor: MTS Mondo

Коментари