Maja i Pile ponovo duelisti Farme

Maja Nikolić i Zoran Radojković-Pile boriće se u subotu za opstanak na Farmi. "Ja protiv Maje nemam nikakve šanse", rezignirao je posle odluke gledalaca konstatovao Pile, koji tek što se ponovo vratio u rijaliti-šou.

Uobičajeno deljenje drvaca petkom uveče jednom od dvoje sluga proteklo je u atmosferi povišenih tenzija i novih teških reči koje su izašle pre svega iz Majinih usta. Ali, i ovonedeljna gazdarica Cakana je imala šta da joj kaže.
Maja je dobila više drvaca (negativnih glasova) od Đure, a dobila ih je od Tome, Sandre ("žao mi je što me je Maja shvatila na pogrešan način), Marka Đurovskog, Viktorije, Marine ("dobila sam od Maje dosta ružnih reči i očekujem novu porciju"), Nigora i Cakane ("potrošila si dosta ružnih reči na sve nas").
"Cakana je bila odlična gazdarica, ali nisam očekivala da me izabere za slugu. Pokazala je svoje pravo lice. Mislila sam da dobar pevač mora da ima dobru dušu, ali uverila sam se da kod Cakane nije tako. Sve vreme na Farmi pokazivala je zavist i ljubomoru prema meni, 'gazila' me je od početka šoua. Kad sam i govorila ružne reči, ja sam se uvek samo branila", rekla je Maja i bez daha nastavila:
"Ovog puta ću da učim i da se borim, jer zaslužujem da ostanem na Farmi i da uđem u finale. Ima ovde dosta ljigavaca koji pre mene treba da izađu".
Cakana joj je odgovorila da treba da prestane da koristi ružne reči. "Tebi to ne treba, ti si lepa devojka i lepo se slikaš".
Dan uoči glasanja za ovonedeljne dueliste protekao je, zamislite, u svađama na Farmi. Teško je pohvatati ko se s kim "zakačio i zbog čega.
Tako su se nekadašnje simpatije Topalko i Marina pošteno "podžapali", a nekadašnja pevačica grupe Denis&Denis nazvala je Zvezdu Granda "dnom".
"Ti si dno! Šest puta si mi rekao odje***! Ja ovde ništa ne glumim, nego kad mi se ne peva, ne pevam. Ja se pravim kao da ne znam da pevam, jer mi je muka od vašeg pevanja", vikala je Marina.
Topalku nije bilo baš jasno šta je skrivio, samo je konstatiovao da je Marina uletala sa komentarom kad god bi on nešto rekao nekoj sasvim drugoj osobi.
Zanimljivo je bilo i u štali. Topalko je želeo da ispadne drug i došao je da spava sa Majom, obučen u dva kombinezona.
"Ljubavi, ako gledaš ovo sve je šoubiznis! Vesna sve je ok, spavamo u kombinezonima", rekla je Maja u kameru, kada je Topalko legao pored nje, obraćajući se svom dečku i Topalkovoj supruzi.
A onda je u štalu došao drugi sluga, Đura koji je "opleo" po ženama.
"Umesto ćutite vi stalno pričate. Kad muškarac priča, šta se javljate. Ih, bre, kakve ste žene, zato nemate muževe, đecu...", rekao je Đura, a onda izneo svoju teoriju: "Svaki muškarac pada na hranu. Nema tog muškarca koji bi odoleo ženi koja zna da kuva. Nisu ni sise, ni dupe, ni noge...to je za dva sata i prijatno".
Maja se sa njim nije složila i "elaborirala" je slučaj Toma.
"Muškarci koji su progutani od svojih žena i plaše ih se, mnogo su više zli nego žene. E, to je sa Tomom", rekla je Maja, ljuta što je vođa benda Black Panthers odlučio da zapeva u trpezariji sa Cakanom i Marinom, a ne sa njom.
Izvor: Mondo

Коментари