Mira Tanga iznervirala sve ukucanke Velikog brata

Nova ukućanka Velikog Brata Mirjana Stamenić iz Užica, prijateljima poznatija kao Mira Tanga, u Kući je te nekoliko dana, ali je već uspela da iznervira sve ukućanke, tačnije učini ih neverovatno ljubomornim.

Od kako je Mira ušla u Kuću Jovana ne izlazi iz uskih kompletića i visokih potpetica, a i Dragica je nešto "ne miriše". Ljubomora je bila najprimetnija kada su muškarci izabrali medicinsku sestru da bude promoterka na boks meču između Đorđa i Radiše.
Šta Mira (23) misli o njima imali smo prilike da saznamo u emisiji "Veliki Brat – veliki mozak", kada je, dok je još bila u karantinu, morala o svakome od stanara Kuće na Košutnjaku, da kaže "po koju".
"Arsu poznajem iz osnovne škole, sećam se da su se mnoge moje drugarica palile na njega, ali uvek je bio čudan...";
"Sa Karlom ću se odlično slagati jer obožavam frizere – meni je kosa najvažnija";
"Jovana je previše vulgarna...Nekad mi je žao dok je gledam...Ne zna da se ponaša i mnogo je prosta";
"Kiki je dete, nije mnogo mlađa od mene, ali način na koji razmišlja i kako se ponaša je detinjast, Radiši ću definitivno privući pažnju, već ga zamišljam kako me opisuje u ispovedaonici, ali drag je čovek", rekla je Mira, i otkrila da najsočnije mišljenje ipak, iako je rekla da je Manuel "malo glup", ima o Dragici. "Ona je psihički labilna, ne znam šta bih rekla o njoj...."
Izvor: Mondo

Коментари