Violeta Raleva pokazala tetovaže u „Blicu”

Ekskluzivno za „Blic” ukucanka Velikog brata je pokazala tetovaže na leđima koje je pre nekoliko dana uradila zbog ljubavi prema svom dečku Karlu, koji se trenutno nalazi u kući.

- Tetovaže sam uradila na leđima zato što one govore da mi Karlo čuva leđa. On se prema meni poneo zaštitnički i jednostavno sam osetila da je tako najispravnije. Jedva čekam da Karlo izađe iz kuće i da ih vidi. Mislim da će se mnogo iznenaditi. Ja želim da svi shvate koliko sam ozbiljna u ovoj ljubavi i da sam na sve spremna zbog njega! - iskrena je Viki i objašnjava da su njeni roditelji mirno primili vest da se tetovirala.
- Nisu videli tetovažu, sada će videti u novinama. Rekla sam im da sam uradila jednu malu tetovažu, ali ne i da su u pitanju dve zvezdice. Mada, sve što je zbog Karla, dozvoljeno mi je (smeh) - ističe Viki.
Ona je sada sto odsto sigurna da želi da se uda za Karla.
- Po izlasku sam želela da vidim šta se sve dešavalo sa one druge strane povodom Karla i mene. Sada sam sigurna da želim da provedem život sa Karlom, da se udam, rodim mu decu. Ali, nisu dovoljne samo moje želje, moramo da vidimo i šta on želi i planira - priča Viki.
Makedonka dane provodi u Beogradu sa Karlovom drugaricom Helenom.
Izvor: Blic, Autor: M. Radojković | Foto: V. Lalić

Коментари