Violeta Raleva: Tetovaža za Karla

Violeta Raleva pre nekoliko dana se istetovirala iz ljubavi prema svom dečku Karlu, junaku „Velikog brata”. Viki sada na leđima ima zvezdice identične onima koje njen dečko ima na grudima.

- Jedna zvezdica označava zlo, a druga anđela. Zvezdice sam istetovirala kako bih po nečemu pamtila „Velikog brata” i Karla.
Jedva čekam da vidim Karlovu reakciju, on uopšte ne zna za to. Ovo je moja druga tetovaža, istetovirala sam je na plećki i baš me je bolelo, ali sam zadovoljna kako je ispala. Šta da vam kažem, sve za ljubav! - počinje priču za „Blic” Viki. Ona objašnjava kakvo značenje za nju imaju zvezdice.
- Karlo se prema meni pre svega postavio zaštitnički, jednostavno, tako osećam! Te zvezdice na leđima označavaju da mi on čuva leđa i kada sam zla i kada sam anđeo. U svakom momentu - Karlo me čuva! - priča Viki.
Ona se tetovirala u istom studiju gde i Karlo.
- Karlova dobra drugarica me je odvela tamo, i čini mi se da su zvezdice čak i iste boje kao Karlove - crna, siva i bela. Nismo imali sliku tetovaža, pa je majstor radio po sećanju. U studiju sam provela dva sata, a dok smo radili tetovaže gledali smo „Velikog brata” i komentarisali - navodi Viki.
Makedonka svakodnevno gleda sestru i dečka u kući, te objašnjava da je zadovoljna njihovim ponašanjem.
- Sve je okej, mada, mi je malo krivo kada Karlo nije u dobrim odnosima sa nekim ukućanima. Najviše mi je krivo što se bez potrebe posvađao sa Arsom - priča Viki i objašnjava da je spokojna, te da ne misli da Karlo muva neke ukućanke, iako izgleda da je prisniji sa Jovanom, dok ga je Dragica čak terala da je poljubi.
- Mislim da Karlo ne bi muvao ni Dragicu, ni Jovanu. On je saznao neke ružne stvari o Jovani, pa želi da joj na indirektan način to kaže. Što se tiče Dragice, videla sam da je odbacuje od sebe. Ona je htela da je on poljubi, a on se samo sklonio - kaže Viki.
Ona je već desetak dana u Beogradu i ističe da stalno misli na Karla.
- Karlo mi mnogo nedostaje. Lepo mi je ovde, i jedva čekam da se Karlo i ja ponovo sretnemo - priča Viki.
Izvor: Blic

Коментари