Bebi Dol: Tužiću sve koji su me vređali na „Farmi"!

Pevačica Bebi Dol (47), nakon odlaska sa Pinkovog seoskog imanja, u intervjuu za Press otkriva da ju je Oliver Mandić nagovorio da uđe na "Farmu". Bebi kaže da samo zlobni ljudi mogu da tvrde da ona živi kao klošarka i da će tužiti sve koji su je vređali. Pevačica priznaje da je našla idealnog muškarca pored koga želi da se ostvari kao majka.

- Mislim da je krajnje vreme da i ja postanem majka. Ja sam od onih žena koje smatraju da je pravi trenutak za rađanje deteta onda kada upoznaju idealnog muškarca. Ja sam svog pronašla i sa njim sam u vezi već godinu dana. Ne želim previše da pričam o tome, ali priznajem da sam srećna i zadovoljna - kaže Bebi.
* Po izlasku sa "Farme" Marina Perazić je rekla da si najlošija osoba u šouu i iznela je niz uvreda na tvoj račun.
- Od Marine to može da bude samo kompliment, budući da je ona na "Farmu" ušla u jednom specifičnom psihičkom stanju. Drago mi je da je udarila na mene, jer je znala da se neću braniti, niti odgovarati na njene uvrede. Ali, zato će moj advokat pogledati sve šta je pričala, pa ćemo se videti na sudu. Da sam na njenom mestu, a to je mesto majke dve tinejdžerke, nikada ne bih dozvolila sebi da se ponašam na onakav način.
Izvor: Press

Коментари