Bila je to prva Farma!

Milan Topalović trijumfovao u rijaliti-šouu "Farma", folk pevač posle tri meseca napustio Pinkovo seosko imanje bogatiji za 100.000 evra! * Viktorija doživela saobraćajnu nesreću - auto kojim je putovala ka studiju prevrnuo se četiri puta!

- Još nisam svestan šta mi se dešava! Pare ću potrošiti na snimanje albuma. Sad me žena sigurno neće ostaviti - rekao je najbogatiji srpski farmer.

Njegova supruga Vesna poručila je da ga voli i da se ponosi njime, čime je stavila tačku na čaršijske priče da se razvodi od pevača zbog njegovog flertovanja sa atraktivnim farmerkama.


U završnici takmičenja borilo se šest superfinalista. U Pinkovom studiju prire|en je pravi spektakl, u kome su učestvovale većina bivših farmera i porodice finalista. Na svakih pola sata sa "Farme" je izbacivan po jedan takmičar, a pobednik je proglašen u ponoć. U prvom preseku glasova najmanje glasova publike imao je Marko Đurovski.

- Neću kući! - zavapio je Marko u kući u Lisoviću, a zatim je u intervjuu u studiju sumirao utiske:

- Razočaran sam, očekivao sam pobedu. Neću da pričam lažnu priču da mi je drago što se vraćam kući.

Shvativši da ga devojka Marija nije dočekala, Marko je tvrdio da nema razloga da bude ljuta na njega. On kaže da se šalio kad je izjavio da "takve kao Sandra napolju ima koliko hoće".

- Šalio sam se. Sandra je predivno stvorenje, baš mi je prirasla za srce. Zaista mi se dopala, ali na moj način. Neću da kažem koji je to način - tajnovit je Marko.


Za njim "Farmu" je napustila Viktorija. Na putu ka studiju u Šimanovcima dogodila se saobraćajna nesreća - auto kojim je putovala prevrnuo se četiri puta! Na svu sreću, rok zvezda 80-ih i vozačnisu povređeni.

- Krivina je bila vrlo opasna. Delovalo je da ćemo samo udariti u sneg, ali auto se prevrnuo nekoliko puta i završili smo u reci! Najbitnije je da sam čitava. I dalje u ruci držim ikonu, a krst mi je ostao u autu. Hteli su da me odmah odvedu u kliniku na pregled, ali to nisam htela. Od auta ništa nije ostalo - rekla je Viktorija.


Press saznaje da je Pinkov vozač poštovao saobraćajne propise dok je upravljao "audijem A6", a do nesreće je došlo kod mosta na putu ka Lisoviću, gde meštani često prosipaju vodu koja se na niskoj temperaturi zaledila. Odmah nakon intervjua Viktoriju su organizatori i njen brat Jugoslav odveli na pregled u kliniku "Anlave".

Posle nje vrata "Farme" je zalupila Maja. Vatrena Nišlijka bila je razočarana što je njen ljubljeni Jan nije dočekao. Producenti šoua čak su pozvali Majinog dečka da je zaprosi u studiju, ali on nije prihvatio tu ideju.

- Mogla sam da se udam pred kamerama... Moja ljubav se zove Jan, a ja ga zovem Milo - odgovorila je Maja na tvrdnju voditeljke da su Jan i Milo zapravo dve osobe.
Do suza je zasmejala sve kada je rekla da nakon šoua mora da ode kod lekara da utvrdi da li je i dalje luda. Kasnije je poručila da bi na "Farmu" rado bacila bombu!

Iznenađenje večeri je visoki plasman misice Sandre, koja je proglašena za najomiljeniju farmerku. Otac Siniša doveo je trubače da dočekaju njegovu ćerku. Misica nije želela da otkrije šta oseća prema Marku i javnosti je poručila da nema dečka.

- Nemam dečka i nisam ga imala kad sam ušla na "Farmu". Marko je divan dečko, srećna sam što je bio na "Farmi" - rekla je Sandra.

Dvojica poslednjih finalista, Topalko i Nigor, do studija su doputovali helikopterom.
- Drago mi je što sam sa Topalkom bio u finalu - rekao je vicešampion Nigor, koji je dobio ček na 50.000 evra.

Trećeplasirana Sandra dobila je 20.000 evra, Maja 10.000, Viktorija 5.000 evra, dok je Đurovski ostao praznih džepova.

U uslovima nalik onima na početku prošlog veka, pored šest superfinalista živeli su i Big Mama, Ana Nikolić, Cakana, Nikola 357, Marina Perazić, Toma Panter, Dajana, Boško Ničić, Saša ]určić, Sale Jovanović, Olja Crnogorac, Pile Radojković, Đura Palica, Bebi Dol, Tijana Dapčević, Tanja Đurović i Marijana Grgić. Samo jedan od njih, Topalko, napustio je "Farmu" kao pobednik.
Izvor: Press

Коментари