Dragica izbacena iz Velikog brata

Pesnikinja iz Crne Gore Dragica Janičić je izbačena iz Kuće Velikog Brata. To je zajednička odluka gledalaca i ukućana, koji su ovog puta birali između troje takmičara sa najmanjim brojem glasova, a to su bili Radiša, Dragica i Danica.

Prethodno su Danica, Dragica i Radiša napravili više nego fer potez, jer je u grupi najugroženijih ovog ponedeljka bila i Jovana. Međutim, u ispovedaonici je pao jednoglasni dogovor, na predlog Danice, da Jovana bude pošteđena i zadržana u kući.
Ostali su glasali očekivano. Dragici su po dva negativna glasa dali Manuel, Enis, Arsa i Đorđe, a Karlo i Jovana su dva glasa dali Radiši. Jovani je bilo neprijatno da glasa, jer su je nedugo pre toga upravo troje nominovanih ukućana spasili.
Dragica će iz Kuće poneti narukvicu sa zvezdom koju je dobila od Jelene Karleuše, zelenog plišanog žapca, ali gotovo ništa više, jer su ukućani još jednom pokazali da više ne mogu da je gledaju, niti smisle.
Pre izlaska iz kuće, Crnogorka se srdačno pozdravila i izljubila samo sa Jovanom, Danicom i Karlom, koji ju je pre samo desetak dana nazvao "govnetom", stavio joj jaje na kosu, kečapom joj "ukrasio" krevet.
"Volim teee, puno te volim", dobacila je Dragica Jovani dok je napuštala kuću.
Ostale ukućane nije htela ni da pogleda.
Čim je izašla saznala je istinu - zvezdu joj je ukrao Karlo, jer mu je to bio tajni zadatak.
"Naravno da se ne ljutim na Karla, nas dvoje znamo šta su mediji", samouvereno je rekla Dragica.
Nikšićanka je rekla da u kuću nije ušla zbog novca, jer je "znala da ne može da pobedi", niti je "želela da pobedi". "Želela sam da dokažem sebi da mogu da ostvarim sve želje koje poželim", tvrdi ona.
Potom je nastavila da "veze". "Ja sam jedina u kući koja iskreno voli Jovanu. Probudila je nešto u meni i mogu reći da je volim. Ne znam koliko je to procenata, deset ili 50, ali je volim".
A onda je još jednom iznenadila. Iako je Karlo matretirao posle njenog lažnog izbacivanja, Dragica je poručila da želi da pobedi baš beogradski frizer, a posle njega navija za Jovanu.
"To što me je mazao jajima i kečapom, to je bila njegova nemoć da mi parira rečima. To što je uradio me je samo ojačalo", rekla je ona i dodala: "Sve vreme u kući sam se igrala".
Upitana da li smatra da je najneiskreniji ukućanin u kući, odgovorila je: "Ma, kaaakviii".
Gotovo svaku njenu reč, publika u Košutnjaku propratila je bučnim negodovanjem i zvižducima.
"Neka zvižde, ja sam zvezda!", bio je njen komentar.

Коментари