Dragica u paklu Velikog brata

Dragica bolje da se nije vraćala u Kuću. Ukućani ne mogu da je podnesu, a Karlo je pošteno izmaltretirao. Crnogorka Dragica Janičić, po vokaciji pesnikinja, preživljava teške trenutke u Kući Velikog Brata, a za sve što joj ostali ukućani priređuju sama je kriva.

Nakon što je ukućanima priznala da je dala intervju po lažnom izbacivanju, što su ostali mogli uživo da prate, za nju je počeo pakao.
Ukućanima je najviše zasmetalo to što je Enisu uzela kofer sa stvarima, a zatražili su i objašnjenje od Velikog Brata, koji je sve okupio u ispovedaonici.
U ispovedaonici su zadirkivali Dragicu, gurkali je i provocirali. Prvo je Vladimir upitao Velikog Brata da li je on "šibicar", zatim je Karlo upitao da li pravi loše frizure, i na kraju je Jovana pitala da li bi šutnula Đoleta kada bi ga srela na ulici.
Pošto je Dragici bilo jasno da znaju sve što je rekla o njima, ona je obrazložila svoj postupak uzimanja kofera Enisu. Svi su joj ili dragi ili ih iz nekog razloga poštuje, a Enis je nju povredio i zato je i zaslužio to što ga je snašlo.
U vređanju i ponižavanju Dragice, najdalje je otišao frizer Karlo, koji je pobesneo zbog svega što je o njemu rekla, nazivajući je "govnetom".
"Ti si takvo govno od čoveka da je to strašno", rekao joj je Karlo u prisustvu ostalih, a onda je namazao jajetom po kosi i leđima, da bi potom uzeo kečap i na krevetu joj velikim slovima ispisao :"GOVNO".
"Dva puta sam ti već oprostio, zar misliš da ću i treći put? Oprostio sam ti sve što si o meni pričala - da sam peder, da si me videla u suknji, da kao ja znam za jedan od tvoja dva seksa. Oprostio sam ti i ono kada je izašla Viki, kad smo nas troje prolazili pakao, a ti si se smejala", vikao je Karlo na Dragicu.
Ona mu je odgovorila da će učiniti sve da bi on bio srećan. "Šta bi te učinilo srećnim, šta da uradim?".
"Da izađeš iz kuće!", uzvratio joj je Karlo.
"Ja iz kuće neću da izađem", prokomentarisala je Dragica, a na pitanje Danice da li joj je žao ili da li se kaje zbog bilo čega što je rekla, Crnogorka je odgovorila da se ne kaje. "Ko god me je povredio, ja sam mu rekla to u oči".
Danica se na nju sažalila i otišla je da joj očisti krevet, što je iznerviralo Arsu, koji je pokušao da joj oduzme sunđer iz ruke. Dragica je, tako, indirektno, posvađala golupčiće...
Dok je Dragica bila u ispovedaonici, ukućani su smislili novu osvetu - sakrili su sve njene stvari, a onda je ostatak večeri provela tragajući za njima. Pokušala je da potraži pomoć od radiše, ali je on ostao neustrašiv. "Nisam učestvovao u tome a i nisam tužibaba", odgovorio joj je Radiša.
Dragica je potom sama za sebe prokomentarisala: "Nisu svesni da kad meni urade nešto loše da ću im vratiti".
(Mondo)

Коментари

Анониман каже…
ja bih volela da vidim Karla u situaciji u kojoj je ona bila...da ne laže i maže više,on je još gore stvari pričao o ukućanima,ali krišom,može samo da se raduje što nje bio na njenom mestu i da joj ljubi noge...inače je isti...ona je bolesna osoba...a Veliki brat je znao i namerno odabrao njih dvoje i na kraju ipak odlučio da je manje opasno njoj smestiti takvu igru...Veliki brat je najveći lažov koji se krije ispod 1385 lica svih onih kji se naslađuju bolešću drugih...