Farmeri: Kako ce potrositi 100.000 evra

Najpoznatiji farmeri u Srbiji izjasnili se šta bi uradili sa glavnom nagradom. Deo njih daće novac u humanitarne svrhe, ostali ulažu u sebe. Još nekoliko dana ostalo je do kraja prvog srpskog rijaliti-šoua Farma iz kojeg će neko od "fensi seljaka" izaći bogatiji za 100.000 evra.

Naravno, sve nas zanima ko će biti pobednik, ali i šta će učiniti sa glavnom nagradom.
Najpoznatiji farmeri u Srbiji redom su se izjasnili šta planiraju sa novcem, ako pobede. Deo njih će novac dati u humanitarne svrhe, a ostali će ga iskoristiti za završetak studija, ulaganje u sebe, putovanja, kupovinu nekretnina, vraćanje dugova...
Maja Nikolić: "Ako budem pobedila, sav novac, do poslednje pare, daću za bolnicu Sveti Luka".
Topalko: "Snimio bih CD za sve pare! Bio bi to onakav album kakav ja mislim da treba da bude".
Sandra: "Kupila bih stan, a četvrtu godinu studija bih upisala na nekom američkom koledžu. Možda mi ostane i za koju krpicu!".
Đura Palica: "Moja familija dobro zna šta bi sa tim novcem, meni je važno samo da idem na pecanje".
Bebi Dol: "Ja izdržavam određenu grupu ljudi i svakako je da bih deo novca izdvojila za to. Potom bih uložila u svoj posao, ali i u završetak studija, jer želim da budem antropolog, stručnjak za Balkan".
Marko: "Kupio bih točak od aviona, kantu za bunar, sirenu za bicikl, 200 tona blata da ga prospem u gradu...Sad ozbiljno, kupio bih stan, posle bi došli žena i deca, a ostalo bih uložio u završetak masters studija".
Viktorija: "Pare sigurno neću da dobijem, pa neću ni da vam kažem".
Nigor: (Posle reklamnog bloka u njegovom izvođenju dao je odgovor) - "Vodio bih drugove na JEDNO piće, a ostalo ispod jastuka, za ne daj Bože".
Cakana: "Deo novca bih dala u humanitarne svrhe, a drugi deo bih iskoristila za putovanja. Samo za putovanja".
Toma: "Znate da je meni splav izgoreo i da su mi prijatelji dali novac na veresiju dok ne stanem na noge. Dakle, prvo bih njima vratio, onda bih mojim zaposlenima na splavu dao 500-1.000 evra da prezime, a sigurno bih 10.000 evra dao za kupovinu garderobe i igrački za siročad".
(Mondo)

Коментари