Izbaceni Manuel, Đorđe i Jovana

Posle Manuela, u finalnoj veceri Velikog brata izbaceni su Banjalučanin Đorđe i Jovana. U Kući se i dalje nalaze Enis, Karlo i Arsa.

"Super se osećam!", rekao je raspoloženi Manuel nakon izbacivanja. "Znao sam da ne mogu da pobedim. Imao sam neke prepotentne izjave, ali ja sam samo bio realan..." Što se tiče devojaka u Kući - poljupca sa Jovanom, nekoliko masaža sa Sexy Sandrom, a potom i "veze" sa Kiki, Manuel je rekao da je "prvi kontakt ostvario sa Sexy Sandrom", ali da je razmišljao i o odnosu sa Violetom...i Mirom...
A, o Kiki..."Ne znam šta će se dešavati sa nama sada kada sam napolju...". Nakon Manuela, vrata Kuće na Košutnjaku zalupila su se i za Đorđem.
Đorđe je bio vidno razočaran, ali je dao i jedno političko obećanje: "Biću gradonačelnik Banjaluke 2012. godine!".
On je rekao da je "želeo da izađe već prve noći kad je ušao u Kuću, jer je shvatio da je pogrešio". "Ovo je totalna glupost", rekao je Đorđe.
Potom je pošteno izvređao gledaoce, odnosno ljude koji su pratili ovaj rijaliti-šou.
"Ovu retardiranu naciju zanima samo ko će koga i koliko puta da uhvati za dupe! Moja poslednja izjava u vezi sa Jovanom, jer ova retardirana nacija uživa u tome, jeste da sa njom nije bilo nijednog poljupca, ni seksa, niti masturbacije. Jovana i ja se jesmo dodirivali i mazili, trebalo je nežnosti, lepote i razumevanja u ovom haosu. Samo još da dodam da nijedan hetero muškarac ne bi mogao mirno da leži pored Jovane i bude ravnodušan pored nje", rekao je Đorđe.
A pravi razlog što nije imao nešto više sa Jovanom je sledeći: "Moje srce je ostalo na trećem spratu jedne zgrade u Banjaluci, pred jednim vratima i sad žurim da vidim šta je sa tim".
Treća izbačena ukućanka bila je starleta iz Kraljeva Jovana Pavlović, jedina devojka koja je izdržala 100 dana u Kući Velikog Brata.
"Najveći problem mi je bio to što nisam znala da li imam podršku moje porodice, ali nije trebalo da sumnjam", rekla je Jovana po izlasku. "Hvala sedmoj sili koja je pisala o meni, bilo lepo ili ružno, hvala vam na svemu, bitno je da smo punili naslovnice". Jovana je važila za najslobodniju devojku u Kući - ljubila se sa Manuelom, Nikolom, Admirom, Đorđem... "Sa Đoletom se nisam ljubila, želela sam, ali on je moj dobar prijatelj i nisam želela da izgubim takvog čoveka zbog gluposti. Što se Admira tiče dobar je momak, i Nikola...svi se dobro ljube". Psovala je, zabavljala publiku, ali se i svađala sa Dragicom. "Došlo mi je jednom da Dragicu ujedem za nos! Kasnije smo se skapirale".
U Kući se i dalje nalaze Enis, Karlo i Arsa.

Коментари