Jelena Karleuša u Kući Velikog Brata!

Nekadašnja učesnica rijalitija VIP Veliki Brat Jelena Karleuša, u sredu popodne ušla je u Kuću Velikog Brata kako bi ukućanima dala novogodišnji zadatak.

Vreme ručka u Kući Velikog Brata. Dok su Radiša, Manuel, Arsa, Jovana i Enis sedeli za stolom i ručali, otvorila su se vrata ispovedaonice, a onda je, u prepoznatljivom JK maniru ,ušetala "slatka mala" u bundi sa poklonom u ruci.
"Ovo je poklon - zvezda za vašu jelku, a sad...jel me primate na večeru?", upitala je Karleuša.
Dok su Manuel i Radiša stajali otvorenih usta, Dragica je vrišteći istrčala iz sobe i jurnula ka pevačici. "Posle moje mame, ti si druga osoba koju volim najviše na svetu!", vrištala je Dragica od sreće.
Kada su se i stanari i Jelena malo primirili - "uplašila me Dragica", došao je red na upoznavanje i otkrivanje zadatka, ali ne pre nego što je Manuel upitao JK da li će prenoćiti u Kući.
"Ne, ali vidimo se sutra opet...objasniću malo kasnije, dajte neko vino i tanjir i pribor, kako ću prstima?!", smejala se Jelena. Radiša je pridržavao bundu, Manuel tri puta vraćao Enisa da nađe "čisti tanjir i čaše - sramota!", a onda joj, umesto vina ponudio pivo.
"Nikad nisam pila pivo, ali daj...", a onda na "srknula" na slamčicu, stresla se i počela:
"Donela sam vam zadatak, a to je da budete ja! Svi ste videli spot za pesmu 'Slatka mala' i vaš novogodišnji zadatak je da spot skinete u originalu - neko će biti ja, imaćemo tri transvestita, dva fotografa, a neko će morati da bude doberman", objasnila je Karleuša i dodala da će posetiti ukućane i u četvrtak kada će organizovati kasting.
Kasnije je razgovor tekao opuštenim tokom. Dok su svi zajedno "srkali čorbu" Manuel i Arsa su Jelenu obasipali komplimentima. "Lepša si uživo. Na televiziji nekad deluješ plastično, a sada dok te gledam prelepa si", rekao je Arsa.
"I ti si lepši uživo", uzvratila mu je Jelena kompliment. "Ni tebe kamere ne vole, kao ni mene".
Ipak, najslađi razgovor Jelena je povela sa Radišom koji je priznao da se trese od uzbuđenja.
"Kakve su ti to tetovaže? Ovo ti je neka ženska bez gaća, a ovde je fudbaler...pa to smo moj muž i ja", našalila se supruga fudbalera Duška Tošića. Kasnije je Jelena posavetovala ukućane da dobro iskoriste sve što im učešće u rijalitiju bude donelo, da "ne plaču kao Dragica" i da budu slobodni da pokažu svoje pravo lice.
"Ja kad sam bila u Velikom Bratu niko nije smeo da pokaže svoje pravo lice. Kasnije su maske pale, ali niko nije imao hrabrosti od početka da bude svoj. Budite pametni i ukoliko mislite da je potrebno, promenite se iz korena".
Kada je Dragica održala "slovo ljubve" i otkrila da su joj se "sad svi snovi ispunili", Radiša je krenuo na ozbiljnije teme: "A kojim ste džipom došli?"... (Mondo)

Коментари