Maja Nikolić ipak zaprošena!

Mada su mnogi očekivali da se to dogodi pred kamerama, pevačicu Maju Nikolić dečko je zaprosio po završetku „Farme“!

Nemački advokat Jan Nikolas Štajnplic nije se s prstenom pojavio u Šimanovcima, ali jeste u pevačicinom stanu kada je završeno finale. - Odmah po završetku „Farme“, otišla sam kući, gde me je sačekao Jan i uz cveće i šampanjac zaprosio. Presrećna sam što je čovek koji me voli zahvaljujući „Farmi“ video sve moje strane i odlučio da život provede sa mnom - potvrdila je oduševljena Maja za "Alo!".
- Prsten ima četiri karata i košta između 15.000 i 20.000 evra. Ne znam tačno cenu, a nije pristojno da pitam Jana koliko ga je platio. Venčaćemo se u toku 2010. godine, još uvek ne znam tačan datum - dodala je ona.

Коментари

Анониман каже…
I tako ziveli su srecno do kraja zivota i imali puuuno dece...hahahhahahhah....lepo nema sta romanticno....ili je Maja imala samo lep san....