Milan Topalović posle pobede

Milan Topalović Topalko, nakon pobede u rijaliti-šouu „Farma", u intervjuu za Press kaže da mu se dopada nadimak Opalko, koji su mu nadenule „Kursadžije", tvrdi da su smešne priče o njegovoj bliskosti sa Sandrom, Marinom i Majom, i poručuje da će svih 100.000 evra potrošiti na snimanje debi albuma.

- Sav novac uložiću u album! Nema tu dovoljno novca za stan i album, jer hoću da pesme budu dobre. Neću ga izdati dok ne budem potpuno zadovoljan, a to košta. Osvojenim novcem jedino ne mogu da svojoj porodici nadoknadim odsustvo od kuće - kaže Milan.

Da li si očekivao pobedu?
- Nikad ništa ne očekujem, ušao sam na „Farmu", pa šta mi bog da. Ispostavilo se da ne može bolje od ovoga. Igor i ja smo od početka znali da smo favoriti, ali nismo mogli o tome otvoreno da pričamo. Sad se ponovo navikavam na civilizaciju. Čak 94 dana bio sam okružen nekolicinom ljudi, treba mi vremena da se vratim u normalu.

Šta ti je najviše falilo na „Farmi"?
- Hleb, najmanje petnaest puta sam ostao gladan! Pored porodice i prijatelja iz „Granda", hleb mi je najviše falio. Zaključio sam da bih bez televizora i telefona mogao ceo život. Stalno sam mislio na suprugu i ćerku, bilo mi je veoma teško. Jedino žalim što sam se posvađao sa Bebi Dol kada je ušla u kuću, jer je na prvi pogled nisam skapirao kao osobu. Posle mi se veoma svidela.

Da li si se sa Marinom Perazić posvađao zato što je loše pričala o Saši Popoviću?
- Nikad se ne bih svađao zbog Saše Popovića! Posvađali smo se jer više nije bilo strpljenja ni kod mene ni kod nje. Zbog sitnice smo planuli, ali to smo sad prevazišli. Sa Sašom se nisam čuo sve ovo vreme! Ovde sam došao da predstavim sebe. Ružno bi bilo da sam se ponašao onako kako se ljudima iz „Granda" ne bi svidelo. Znam da su ponosni na mene.

Osim sa Marinom, mnogi su ti zamerili bliskost i sa misicom Sandrom.
- Smešno mi je sve to! Mogli su da me povežu i sa Majom, pa i sa Cakanom, jer sam joj uskočio u krevet. Čuo sam da su me „Kursadžije" nazvale Opalko. Što bi rekao moj kolega Darko Lazić - super!

Kako si uspevao da istrpiš hirove Maje Nikolić?
- Imao sam najviše strpljenja za nju. Kad odreaguje impulsivno, trudio sam se da je smirim, vratim u normalu i naučim je da ponekad prećuti. Sa njom sam se zbližio i tokom snimanja serije na imanju. Ko zna, Pink je velika produkcija, možda neko prepozna moj talenat, pa me angažuje.

Zašto si se udaljio od koleginice Big Mame?
- Volim da se zezam sa ženama, ali ne i da se družim. Ceca je bila u krugu žena koje su imale neku svoju priču, u kojoj se nisam pronalazio. Inače, ona je povučena, ali sada, kada smo vani, sve će biti okej.

Jesi li iznenađen ljudima koji su se plasirali u finale?
- Pravilo je da nema pravila. To je igra u kojoj niko ne može da kaže ko će da pobedi. Nisam o tome razmišljao. Bio sam opušten, radio sam ono što inače radim u životu i pokazao sam se u pravom svetlu.
Izvor: Press

Коментари