Mirjana izbacena iz kuce Velikog brata

Posle Kiki, iz kuce Velikog brata u ponedeljak uvece izbacena je i Mirjana. Najmanje glasova TV gledalaca imali su Radisa i Mirjana, a zatim su ukucani Velikog brata izmedju njih dvoje birali ko ce napustiti kucu. Ispostavilo se da je to medicinska sestra Mirjana Stamenic.

Ko je koga hteo da izbaci:
Arsa – Mirjana ("Radiša je sa nama od početka")
Danica – Radiša ("Draže mi je da devojka ostane")
Dragica – Radiša ("Mirjanu znam duže, on me je vređao")
Đorđe – Mirjana (bez razloga)
Enis – Mirjana ("Radašin Kući daje notu ozbiljnosti")
Jovana – Mirjana ("Sa Raletom gulimo od starta")
Karlo – Radiša ("Izbacio bih oboje, ali šta će Radiša uopšte ovde")
Manuel – Mirjana ("Radiša je najzanimljiviji i zaslužuje pobedu")

Nova ukućanka je tako izbačena posle malo manje od mesec dana u Kući, a Manuel je ostao bez obe devojke.
"Znala sam da ću izaći, osećala sam se kao gušter u vojsci! Htela sam da razbijem predrasude o medicinskim sestrama", rekla je Mirjana, koja ne brine zbog odnosa sa Manuelom i Kiki.
"Ma, oboje su za mene deca, takvi su… Ja sam malo provocirala, možda nesvesno, kažu mi da muvam sve oko sebe".
Dragičino ponašanje je svim ukućanima, pa i Mirjani, bilo večita enigma.
"Ona nije loša osoba, ali nije nam bilo svejedno kada smo slušali šta sve priča tokom lažnog izbacivanja".
U Kući su ostali Arsa, Enis, Danica, Dragica, Đorđe, Jovana, Karlo, Manuel i Radiša. Za malo više od nedelju dana, znaćemo ko je pobednik koji će osvojiti 100.000 evra! (Mondo)

Коментари