Pres konferencije u Velikom bratu

Nedeljni zadatak u Kući Velikog Brata - pres konferencije svih ukućana nastavljen. Zvezda koja je ovog puta odgovarala na pitanja "novinara" je pesnikinja iz Crne Gore Dragica.

Iz ispovesti ukućanke koja je za pet minuta šokirala sve stanare Kuće Velikog Brata saznali smo da je svojevremeno cepala drva kako bi kupila patike - "šesticu", da poeziju piše od prvog razreda i da je umesto da plati školarinu na fakultetu odabrala da izda prvu zbirku poezije.
Ipak, ukućani su pripremili interesantnija pitanja...nakon kojih nije usledela svađa, ali je dogovoreno viđenje na sudu nakon izlaska iz Kuće i otkrivena "sklonost ka istom polu".
Dragica je od početka rijalitija svakome stala na žulj, epske su njene svađe sa Jovanom, Karlom i Radišom, ali je samo frizer iz Beograda rešio da svede račune.
"Da li ti lažeš zato što voliš da lažeš ili je to neki odbrambeni mehanizam...?", upitao ju je Karlo.
"Ja neke stvari ne smatram za laž. Ja sam mislila da si ti jača osoba i da na neke stvari koje su se desile nije trebalo da reaguješ kako si reagovao", odgovorila je Dragica misleći na trenutak kada joj je Karlo razlupao jaje o glavu i kečapom pisao po krevetu.
"Ja znam da si lagala konkretno o meni. Čemu laž? Odakle tebi pravo da pričaš da me znaš deset godina i da sam ja gej. Nije tačno da sam gej i da si me videla u suknji", rekao je Karlo.
"Dobro Karlo, za mene je isto suknja i haljina, a ti si ionako ranije rekao da ćemo se videti na sudu kada se sve ovo završi pa izvoli...".
"Ok, vidimo se na sudu. Doviđenja, prijatno i hvala", završio je frizer raspravu.
Dragica je potom morala da odgovara na Radišino pitanje kada će da se uda i rodi pošto "godine su joj odavno prošle...", Manuelovo "kokoš i po za dan i po snese jaje i po, koliko snese za deset dana", a onda i na Jovanino.
"Da li je tačno da imaš sklonost ka istom polu?", upitala ju je Jovana.
"To svi pričaju - i ti i psiholozi", iskrena je bila Dragica na iznenađenje ostalih ukućana. "Kažu da u nekoj komori mozga imam sklonost ka ženama, ali ja mislim da to nije tačno, ali ti si Jovana jedina žena koju bih poljubila jezikom".
Kada se aplauz iznenađenih i pomalo šokiranih ukućana završio, Enis je upitao Dragicu zašto je u intervjuu koji je dala nakon lažnog izbacivanja rekla da je on ludo zaljubljen u nju.
"Ja sam samo ponovila ono što je astrolog rekao - ti si ludo zaljubljen u mene. Zvezde su tako rekle Enise, zvezde!", rekla je Dragiva mrtva ozbiljna nakon čega je intervju završen.
(Mondo)

Коментари