Boki "Trinaeska" u centru pažnje

Krenula prva peckanja usmerena pre svega ka makedonskom pevaču Bokiju.

Legende srpske folk muzike Bora Drljača i Lepa Lukić nisu mogli da skinu pogled sa kontroverznog pevača i voditelja Bokija, koji je poneo toliku količinu garderobe kao da ide "na Mars" (citat Bore Drljače), a još više ih je šokirao kada se pojavio u dizajniranoj kućnoj haljini sa sve noćnom kapicom na glavi.
"Gde spava mlada?", pitala je Lepa Lukić, na šta su ostali popadali sa kreveta od smeha.
"E, kad sam čuo da će i on biti u kući bilo mi je lakše, da ima i neki veći čudak od mene", našalio se snagator Ervin Katona.
Imao je problema sa garderobom Boki "Trinaeska" (kako mu glasi "umetničko ime"), jer je trebalo rasporediti po sobi i fiokama tri kofera stvari(!?). Anabela Đogani mu je nesebično priskočila u pomoć, ali su nastali novi problemi kada je trebalo negde staviti i nakit. Mnogo nakita.
Bora Drljača, koji je netremice pratio situaciju, uleteo je sa "iskusnim" komentarom. "Pa, ono što ti je najpotrebnije, što ti treba za svaki dan ostavi tu negde blizu, a ostalo na drugo mesto".
Radnja se potom preselila u kuhinju i trpezariju. Divna Karleuša, majka Jelene Karleuše, prionula je na posao kao prava domaćica i latila se sunđera i sudopere.
"Situaciju" su nadgledali Milan Marić-Švaba, snagator Katona, tu se u međuvremenu pojavio i Boki. Makedonac je poželeo da skuva kafu, ali trebalo je naći džezvu.
Uposlio je Boki mačo mena Katonu da potraži džezvu, a kada su razmenili nekoliko pošalica, Makedonac mu je rekao: "Ti i ja bismo mogli da igramo u 'Ubavici i čudovištu' (Lepotica i zver). Ja bih bila Ubavica".
To je došlo kao kec na jedanaest Švabi.
"Hajde, Boki, da vidimo da li si spreman za udaju, da vidimo kakvu kafu praviš", krenuo je u ofanzivu Švaba, ali se Boki nije dao. "Nisi moj tip", odgovorio je spremno. Ni Švaba nije od juče: "Ali, ti moj jesi, osvojiću te!".
Švaba je nastavio da ispituje granice strpljenja makedonskog pevača. "Hajde, ćerkice, zameni mamu kod sudopere", a onda se umešala Divna Karleuša: "Neka, opraću ja sada, a vi ostalim danima. Nećete me često gledati ovde". Potom je i otkrila kakva je "domaćica" njena ćerka Jelena Karleuša: "Ona? Moja moja prava ćerka nikada ne bi oprala sudove, to još nisam videla".
(Mondo)

Коментари