Veliki brat VIP: Ko su ukucani?

Moguci učesnici novog serijala Veliki brat VIP, koji startuje 30. januara 2010. godine, su Nenad Okanović, Suzana Mančić, Ivan Ivanović,Vesna Zmijanac, pise Press

Potencijalni ukućani, poštujući pravila „Velikog brata", nisu mogli da potvrde da će učestvovati u šouu. Međutim, Vesna Zmijanac otkriva da je dobila ponudu da u kući provede četiri nedelje.
- Zvali su me i ponudili da tamo provedem četiri nedelje. Ali, nisam ja toliko dokona. Nemam toliko slobodnog vremena, niti bi mi se to finansijski isplatilo - kaže Vesna za Press.
Suzana Mančić priznaje da je dobijala ponude da uđe u kuću „Velikog brata", i napominje da joj se više dopada konkurentski rijaliti-šou „Farma".
- Poziv za ulazak u „Farmu" bih prihvatila, samo zbog aktivnosti van kuće, posla oko životinja, muže krava i sličnih obaveza. S druge strane, kuća „Velikog brata" mi nije primamljiva. Klaustrofobična sam, veoma mi smeta zatvoren prostor. Osim toga, vodim emisiju koja se emituje jednom nedeljno, a imam i dve devojčice o kojima moram da brinem. Poziv bih verovatno odbila - kaže Suzana.

I voditelj Ivan Ivanović za Press priznaje da su ga čelni ljudi produkcijske kuće „Emoušn" pozivali da učestvuje u „Velikom bratu".
- Pozvali su me da učestvujem u jednom od prethodnih serijala, ali naši pregovori nisu urodili plodom. O novom serijalu uopšte ne razmišljam, jer sam prezauzet emisijama koje vodim na Foksu, a u planu je i još jedna nova emisija - kaže popularni voditelj, čiji je brat, maneken Ognjen Ivanović, pre tri godine učestvovao u istom šouu.

Glumac Nenad Okanović tvrdi da neće prihvatiti ponudu.
- Za razliku od prošle godine, kada sam odbio ponudu, ove godine me još niko nije pozvao. Ne razmišljam o potencijalnom učešću, jer imam previše obaveza oko snimanja serije „Selo gori..." i filma „Vir" - kaže popularni Sin Dragan.

Ponudu su navodno odbile Slađa Delibašić i Vesna Vukelić Vendi, a na spisku novih ukućana nalaze se i lider grupe „Luna" Čeda Čvorak, Ksenija Pajčin, Isidora Bjelica, Ivan Gavrilović i Nataša Bekvalac, koja će u šouu najverovatnije provesti samo jedan dan. Početak emitovanja „Velikog brata" sa poznatim ličnostima najavljen je za 30. januar.

Коментари