Anabela pretila giljotinom u Velikom bratu

Grofica Anabela je pretila giljotinom jer joj je Era prokomentarisao veličinu zadnjice. Nova pesma u Kući - "dobro jutro, dobar dan, ja sam Era vragolan"!

U starim detektivskim pričama, batler je najčešće ubica, a u Kući Velikog Brata batler Era je glavni "zločinac".
Tako je, čisteći nered po Kući, nestašni batler potkačio groficu Anabelu po zadnjici gajbom koju je nosio, dok se šminkala sa Enom.
"Oprostite grofice, slučajno sam, nego bulja Vam je porasla, nisam navikao", pravdao se on zaprepašćenoj Anabeli, koja je odmah izgubila živce.
"Ako ti se ponovi, ideš na giljotinu! Evo tresem se, pogledaj šta si mi uradio", rekla je ona, a Ena je dolila ulje na vatru i rekla da bi batlera trebalo ošamariti.
Posle je Era nastavio da nervira gospodare. Najpre se, nastavivši svoje preturanje po "smrdljivim" stvarima bogataša, pravio da mu se smučilo kada je pored Eninog kreveta našao neotvoreno pakovanje higijenskih uložaka. Pošto su ga gospodari videli dok je glumatao, došlo je do svađe, gde su sa jedne strane pretili Divna i Boki, a sa druge Era, i to usisivačem.
Kasnije su ukućani zamenili uloge, pa su kuvarica Ena i konobari Tamara i Alden služili ručak i večeru novim gazdama. Najproblematičniji je bio "zli rođak Pedro", odnosno Era.
"Hoću vodu sa limunom da operem ruke", "dajte tanjir da odložim salvetu", insistirao je Pedro da ga opslužuje baš konobarica Tamara, na koju je očigledno bacio oko. Zamena, ipak, nije dugo trajala.
Da bi opravdao svoj status glavnog bezobraznika u Kući, Era je smislio i prigodnu pesmu da njome u petak probudi gospodare.
"Dobro jutro, dobar dan, ja sam Era vragolan", orilo se čitavog jutra u Kući. (Mondo)

Коментари