Anabela u Velikom bratu: Ne sviđa mi se Mladen!

Anabela otvorila dušu Bokiju 13 rekavši da nije zaljubljena u Mladena. Lepa ipak zna bolje...

Romansa između Anabele i manekena Mladena Radulovića na kratko je skrenula pažnju siromasima-povratnicima sa činjenice da su sada u "pritvoru" na manjoj udaljenosti od "neprijatelja" Ere.
Veče nakon žurke na kojoj su zvezde večeri bili Anabela i bivši dečko Seke Aleksić, pevačica je otvorila dušu Bokiju.
"Ne znam šta da radim, što je od toliko devojka izabrao mene”, kukala je Anabela iznenađenom Makedoncu.
“O kome pričaš, o Mladenu”, upitao ju je Boki na šta je Anabela tužno klimnula glavom.
“Ja sam mislio da ti se on dopada!? Izvini, ali dečko je zaljubljen u tebe i mislio sam da osećaš isto
“Ne, on se meni dopada, ali ne tako”, rekla je Anabela. “Ne želim da ga povredim, ali ne želim da se tu nešto desi ili priča po Kući”.
“Pa izvini, neke stvari ne mogu da se isplaniraju, jednostavno se dese. Ako ti se ne sviđa reci mu, nemoj dag a zavlačiš”, savetovao je Boki, a onda dodao i da je siguran da Anabela greši samo da to ne sme da prizna. “Divni ste zajedno i on je mnogo dobar i fin momak. On je zaljubljen u tebe I ti si zaljubljena u njega”, nakon čega je Anabela još jednom rekla “ne”, okrenula se i otišla.
Boki ne bi bio Boki da tu malu tajnu nije otkrio njegovoj prijateljici i partnerki u zadacima Lepoj Lukić.
“Pa to samo ona ne zna da je zaljubljena”, smejala se pevačica. “Jel? Nije zaljubljena u njega I teško joj je da mu to kaže? Pa što joj nije bilo teško kada je igrala sa njim”, završila je Lepa.
Nekon toga, Anabela I Mladen su ipak nastavili druženje preko žice, a Era je sledeće jutro “okupirao” šporet kako bi ispekao hleb koji je umesio samo za sebe. (Izvor: Mondo)

Коментари