Era Ojdanić, se posvađao sa Divnom, Bokijem i Lepom

Era Ojdanić, za jedno veče uspeo da se posvađa sa Divnom, Bokijem i Lepom.

Istorijat svađa u Kući počeo je upravo sa njim – “Lepa je devedesetogodišnja baba koja priča da je nevina, a udavala se nekoliko puta”, potom prešao na Crnogorku Sanju koja “izgleda i nije prava Crnogorka”, a završio se sa Bokijem “sramotom za Makedoniju”, i čovekom “za kojeg se i majka na porođaju pitala šta je”.
Zašto bacati stare recepte – čim je Sanja, koja ga je “smrtno uvredila rečima da je matori jarac”, Era je zapevao. Na nož ga je dočekala Divna. “Kako možeš tako, devojka je izbačena, bilo joj je teško I ‘neki’ su je nominovali i izbacili, a ti urlaš”, rekla je Divna Eri.
“Ja ne urlam draga moja, ja glasno pričam”, rekao je Era, a onda nastavio. “Urlaju džukele I vukovi zavijaju, kako ti meni možeš to da kažeš?”.
“Ne znam kako vukovi zavijaju, ja sam rođena u gradu”, kratko je odgovorila Divna. “Jeste, a mi seljaci ne znamo…”, zahuktao se Era, ali ne toliko dok mu Boki nije rekao da umukne. “Ti pričaš, praviš se pametan, a ispadaš glup”.
“Ćuti ti genetiko!”, urlao je Era, a onda je Divna izgovorila rečenicu zbog koje je tek nastao haos, a koja glasi – “Ero, ti svakoga vređaš! Jedna je stvar svađati se, ali ti vređaš! Kako možeš tako da razgovaraš sa Bokijem, kako možeš da kažeš ‘Ena dobro kleči’, a to joj otac gleda…”.
“Imam da vređam kretene! Moja kuća je odavde deset kilometara, a došao ovaj (Boki) da me guzi! Nije ni ušao u Kuću, ovaj, ovaj…ova sramota za Makedoniju, a već je izvređao i Boru i mene, rekao je šta će ovi penzioneri ovde!?”, “objasnio” je folker.
“Ti si ispod mene, ja neću da razgovaram sa tobom”, mirno je odgovorio Makedonac na šta mu je razjareni pevač odgovorio: “Ne daj bože da sam ispod tebe.
Da Era vređa, potvrdila je i Lepa Lukić.
“Kako možeš da kažeš ‘udavala se, a ovamo će sa 90 godina da priča da je nevina’? Ja sam žensko, kako možeš tako?”.
“Udavala si se nekoliko puta, a lažeš narod!”, nimalo fino se Era obratio i dojučerašnjoj “majci njegovog deteta”. “Pa šta tebe boli ku*ac da li sam se ja udavala!?”, vrisnula je Lepa na šta joj je Era “logično” odgovorio: “Ja sam narod!”.
(Mondo)

Коментари