Ko se s kim svadja u VIP Velikom bratu

Tenzije ukućana rastu kako se približava muzičko takmičenje Balkan Song Contest.

Eurosong ludilo u Kući Velikog Brata uzelo je maha. Poslednji i najteži zadatak koji je Veliki Brat dao četvrtoj "turi vipovaca", učinio je da najrazličitija osećanja ukućana isplivaju na površinu.
Dok Era i Bora pogrbljeni, sa naočarima "biflaju" legendarnu "Žaklinu" sastava Sunshine i uživaju u tome, Lepa, Boki, Ena, Alden gube živce i svađaju se.
Boki već neko vreme pokušava da opusti Lepu Lukić pri učenju pesama "Hajde da se volimo" Lepe Brene i dobro poznate "Insomnie" JK, ali ne vredi.
"Ja ne znam gde da 'uskočim', mi narodnjaci krećemo na 'keca', a ovde ništa ne znam...", kukala je Lepa Bokiju, dok se snagator Ervin svom kolegi Makedoncu žalio samo na koreografiju. "Znaš li ti koliko su meni teške ruke?! Kako ti misliš da ja đuskam kao Lepa Brena i ne umrem!?".
Boki je pokušavao da ih opusti govoreći da je sve to zezanje i da bi trebalo da uživaju u zadatku, ali bezuspešno. Onda je Divna rešila da mu pomogne, ali sve što je uspela jeste da se posvađa sa Lepom. Kao i Ena i Alden nakon što su svoje tačke izveli uživo u emisiji "Veliki Brat - veliki mozak" i to pred Eurosong pobednicom Marijom Šerifović i neuspešnom Eurosong učesnikom, Markom Konom.
"Lepa, ne nerviraj se, biće sve super, opusti se", nekoliko puta je Divna savetovala Lepu da se opusti pri učenju i izvođenju pesama. "Pusti me ženo!", u jednom trenutku je vrisnula Lepa. "Ja znam kako radim, kako učim, dosta mi je, za sve braniš i podržavaš Bokija, kao da ga ja napadam! Šta glumiš drvenog advokata!? Ja neću da se zezam, hoću da naučim i pusti me", govorio je "profesionalac" čija karijera traje već 40 godina. Naravno, Divna je bila povređena njenom reakcijom, pa je jutro posle šapnula Anabeli: "Čim dođem kući reći ću Jeleni da me odvede u starački dom ako budem bila ovakva".
Uključenje u emisiju "Veliki Brat - veliki mozak" uspelo je da iznervira i nekadašnju Grandovu voditeljku Enu Popov.
Ena je sa Milanom i Aldenom za Mariju Šerifović i Marka Kona izvela Lakin "Pokušaj". Podvriskivanje, trčanje, skakanje i bacanje po Kući od "žirija iz studija" dobili su samo jedan komentar, i to od nekadašnje pobednice Eurosonga, a on je glasio: "Aldene, ne koristi priliku da vaćariš tu ženu!".
Ena je razočarano nakon toga rekla: "Kako može tako da kaže? 'Tu ženu'? Marija zna ko sam ja, kako može to da kaže?!".
Ena se kasnije rasplakala, a onda se i posvađala sa Aldenom. "Gde je tvoja koreografija, šta si ti uradio na ovom zadatku?", pitala je uvređena Ena.
Iako je izgledalo nemoguće, jedini koji se dobro provode radeći na numerama za "Balkan song contest" su Era i Bora, odnosno "mlade nade hiphopa". (Mondo)

Коментари