Svadje medju "bogatasima" Velikog brata

Nominacijama u kuci velikog brata su prethodile svađe u kući i to među novopečenim bogatašima. Boki se požalio Velikom Bratu na Švabu, optužujući ga da je "siledžija od koga se plaši".

"Rekao je da će on mene da prevaspita, ima pogled siledžije, a ponašanje psihopate i ja se bojim. On mi deluje kao psihički rastrojen čovek. Ovako je sve fin, ali znate kako kažu 'ispod Mire 300 vire'. Ja sa Milanom neću u spavaću sobu, po cenu da izađem. Ili ja idem ili on - nema treće", kategoričan je bio "Trinaeska".
Ipak, ostao je u Kući, a kada je Švaba hteo da izgladi situaciju Boki je to odbio.
"Ne obraćaj mi se!", rekao je Boki Švabi koji je pokušao da izgladi odnose. "Ti si bezobrazan i ne znaš da se ponašaš. Imaš 130 kila a nećeš da pomogneš devojkama da odnesu kofere. Ti i ja smo završili", uzvratio je Švaba Makedoncu.
Švaba je potom u ispovedaonici objasnio kao nesporazum jer je "Boki pun sebe i bezobrazan".
"Kada bi samo malo obratio pažnju na ponašanje sve bi bilo u redu. Ja sam kriv što sam sebi ovo dozvolio i pao na provokacije nebitnih ljudi. On je šalu shvatio pogrešno. Kao pojava mi je interesantan, duhovit je. Ne posmatram ga ni kao muškarca ni kao ženu."

Коментари