Veliki mozak: Sanja, Bokijeva mama i Švabine sestre

U emisiji "Veliki mozak" gostovala izbačena manekenka Sanja, Bokijeva mama i Švabine sestre Milica i Marija.

Crnogorka Sanja Brnović kao da nije bila do pre nekoliko dana u Kući. Već se opustila, planira izlaske, ali je iznenađena onim što je pročitala o ostalim ukućanima po štampi.
"Promenila sam favorita, više nije Milan, već Bokica ili Divna. Boki zaslužuje pobedu jer pravi atmosferu, niko ne bi gledao VB da njega nema. I Lepa zaslužuje da pobedi, ali ne mislim da će izdržati do kraja".
O Eri je "sve rečeno", i Sanja ne želi da se vraća na tu temu. Radije bi pričala o - Manuelu?!
"Manuel je divan dečko, pametan i dobar. Prokrijumčarila sam telefon u karantin i razgovarala sa njim. Dao mi je gomilu saveta oko boravka u Kući, ali sam sve zaboravila čim sam ušla".
Bokijeva mama Jasmina, i najbolja drugarica Lila Filipovska, branile su najkontraverznijeg ukućanina, a najviše njegov imidž koji je mnogima "stao na žulj" više od njegovog ponašanja.
"Boki je normalan kao i svako drugi, a kako se oblači i ponaša deo je njegovog posla, zabave i šoubiznisa. I kao mali je voleo da se maskira, glumi, peva, piše, išao po kući sa mikrofonom… Sa ženskom odećom je počeo pre tri-četiri godine, kada je počeo da imitira pevačice. Ja znam zašto moj sin to radi i šta to za njega znači, nemam zašto da brinem", rekla je Jasmina.
Lila je Bokija opisala kao "beskrajno zabavnog", i "osobu koja nikada neće odati tajnu".
"Dešavalo nam se da, kada izađemo, ljudi dobacuju kad ga vide, ali nikada nije imao veće probleme. Svi imaju pravo na svoje mišljenje i svoj fazon, a njegov fazon se isplati - popularan je", rekla je makedonska voditeljka.
"Zamalo da se posvađa sa Milanom, ali to vam je Boki, on će šalom svakoga preobratiti. Lepa i Divna su žene kakve on ceni", rekla je ona.
Švaba nikome nije rekao da ulazi u Kuću, osim jednoj od sestara, Milici.
"Bila sam zaprepašćena kada mi je rekao da ulazi, zabranio mi je da bilo kome kažem. Kada je tata čuo, Milan je već ulazio u Kuću, rekao je - Sunce li mu njegovo"!
"On nije konfliktna ličnost, miran je, svađa se samo sa nama", nasmejale su se Marija i Milica Marić.
"Boki nam je bio neobičan 'na prvu loptu', ali sad čak i tata kaže da je najpametniji ukućanin".
U emisiji su gostovali i Dragan Kojić Keba, Katarina Ostojić Kaya, i voditelj Milan Kalinić.
"Tačno se vidi da nakon dve nedelje svi izlaze iz svog lika, i kreću da pucaju po šavovima. Erine svađe sa Bokijem me teraju da razmislim - postoji li osoba sa kojom se Era nije posvađao? Dok smo mi bili u Kući, bio je fin prema meni", rekla je Kaya, učesnica drugog VIP serijala.
(Mondo)

Коментари