Indi mora da plati 50.000 evra?!

Indira Aradinović Indi, koja je izbačena sa „Farme", moraće da plati 50.000 evra zbog kršenja pravila iz ugovora koji je potpisala sa producentima ovog rijalitija!, pise "Press" koji je sa TV Pinka dobio zvaničnu potvrdu da će protiv Indi biti podneta tužba nadležnom sudu, u kome se od nje zahteva da plati 5.000.000 dinara odštete!

U intervjuu za Press Indi poručuje da će pokušati da izgladi odnose sa TV Pinkom.
- Organizatorima dugujem zahvalnost jer su mi prvu noć progledali kroz prste. Posle opomene, obećala sam da ću spavati u štali. Pokušala sam, ali nisam uspela. Onda je došao Ognjen Amidžić, rekao mi da spakujem stvari i napustim „Farmu". Očekivala sam to. Ipak, nadam se da ćemo prevazići sve probleme, jer ništa nisam namerno uradila! Ko zna, možda se i vratim na „Farmu", mada ni sama ne znam da li to želim.

Коментари