Zorica Brunclik ljuta na Miloša Bojanića

Zorica Brunclik je definitivno odlučila da stavi tačku na prijateljstvo sa Milošem Bojanićem. Legendarna folkerka se silno naljutila nakon što ju je ovonedeljni gazda izabrao za slugu, jer su to navodno želeli svi farmeri.

- Ko su to svi? Hajde, reci ko to razmišlja tvojom glavom? Nećeš. Dobro. Neka ti moj post služi na čast - rekla je iznervirana Zorica.
Nakon što je Miloš rekao da očekuje da će ga služiti onako kao što je on nju, Zorica mu je poručila da od nje ne očekuje pomoć.
- Miloše, neću ti biti sluga. Spavaću u štali, ali ne pada mi napamet da bilo što radim. Sedeću i uživati u prolećnom suncu - rekla je Zorica.
Napetu atmosferu oko izbora sluga nakratko je prekinuo dolazak novih farmera. Voditelj „Sitija“ Vladimir Stanojević, navodno bivši Milenin dečko, ubačen je kako bi svojim prisustvom izludeo ljubomornog Nemanju, dok je za prepolovljenu žensku ekipu stiglo pojačanje u vidu zvezde „Granda“ Biljane Sečivanović i manekenke Milice Nastić.
Već tradicionalno, farmerima je u ponedeljak organizovana žurka, tokom koje su se Milena i Nemanja,
kao i prošlog ponedeljka, posvađali. Da li zbog Vladimirovog prisustva ili zato što im ovih dana ionako sve puca po šavovima, Milena je odbila da dečku spremi posteljinu za štalu.
Miloš je sa Majom komentarisao Zoričinu reakciju na izbor za slugu, i to da je on mnogo bogatiji i veća zvezda od nje, pa je bio sluga i radio sve što se od njega zahtevalo.
- Mi smo kućni prijatelji, a ona je mene milionera poslala u štalu. Da nije, bre, mene nijedan zadatak ne bi bio završen kako treba i na vreme. Ja sam ovde, ipak, najvredniji i najviše znam, jer sam čovek sa sela - rekao je Miloš.
Po dolasku u štalu, Zorica je rekla Nemanji kako joj nije krivo što ju je Miloš izabrao za slugu, već zbog toga što misli da može da manipuliše ljudima.
- Ne sme da uđe u sukob sa Macom, koji ga sve vreme provocira, a ostali mu se dodvoravaju. Razačarao me je kao čovek, tako da mi više ne možemo da budemo prijatelji - zaključila je Zorica.

NEKOLIKO dana pošto je Ivan - Fece Firči otkrio farmerima kako je u Americi bolovao od upale pluća, a žena nije htela da ga odvede kod lekara, majku njegovih ćerki Marinu Perazić fanovi su optužili za bezdušnost. Hrvatska pevačica je, iznervirana mnogobrojnim porukama i komentarima koje je dobila na profilu na „Fejsbuku“, napisala da njen nekadašnji „dečko“ nije mislio na nju kada je pričao o teškoj bolesti.
- Nisam bila s Firčijem kada je imao upalu pluća. Ako je to bilo 1999, onda je to bila njegova supruga Amerikanka, kojom se oženio posle 12-godišnje vanbračne veze sa mnom. Samo neka vas on zabavlja i neka tamo ostane što duže - napisala je bivša farmerka.
(Novosti)

Коментари